Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Aan de Bar...
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan!

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 2 June 2003, 19:34   #1
Jamiel
Guest

Standaard zielig :(

oooeh was mie zielig joh vanmiddag
nonja me hond, had een babyvogeltje in de bek gehad ( tenminste dat denk ik want ze stond er bij ) en dat vogeltje was half dood
dus ik um gelijk ergens op leggen wassie doodgegaan na een tijdje
ik durfde um zelf nie dood te maken

wel btje cru maja niemand was thuis en ik wou um eerst naar de kinderboerderij brengen may be dat zij wisten wak moest doen ( of zij hadden um doodgemaakt --> ik kon niemand bereiken zo snel, alleen me vriend en uit onwetendheid maar gedaan wat hij zei ) toen wouk de deur opendoen maar toen wassie in de handdoek op me hand gestorven

zo'n soort vogeltje ( volgens mij was ut um omdat er een nestje in de klimop achterthuis is ) had ik gister nog naar ut park gebracht * snif *
  Met citaat antwoorden
Oud 2 June 2003, 19:39   #2
dupke
Guest

Standaard Re: zielig :(

Citaat:
Originally posted by Jamiel
oooeh was mie zielig joh vanmiddag
nonja me hond, had een babyvogeltje in de bek gehad ( tenminste dat denk ik want ze stond er bij ) en dat vogeltje was half dood
dus ik um gelijk ergens op leggen wassie doodgegaan na een tijdje
ik durfde um zelf nie dood te maken

wel btje cru maja niemand was thuis en ik wou um eerst naar de kinderboerderij brengen may be dat zij wisten wak moest doen ( of zij hadden um doodgemaakt --> ik kon niemand bereiken zo snel, alleen me vriend en uit onwetendheid maar gedaan wat hij zei ) toen wouk de deur opendoen maar toen wassie in de handdoek op me hand gestorven

zo'n soort vogeltje ( volgens mij was ut um omdat er een nestje in de klimop achterthuis is ) had ik gister nog naar ut park gebracht * snif *
garm ik heb met je te doen
  Met citaat antwoorden
Oud 2 June 2003, 19:44   #3
Stapper
Guest

Standaard

zielig, maar je kan der weinig aan doen
de natuur is hard
  Met citaat antwoorden
Oud 2 June 2003, 19:45   #4
The6thgate
Lid

The6thgate's Avatar

Standaard

yup valt idd niet zoveel aan te doen
The6thgate is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 June 2003, 19:48   #5
PFP
Guest

Standaard

ach wat sneu
  Met citaat antwoorden
Oud 2 June 2003, 19:48   #6
Fade of Light
Guest

Standaard

ik vind het zielig dat je um niet hebt doodgemaakt, helemaal lijden in zijn laatste levensminuten, en jij laat um lijden!

goed bezig hoor wel 'grappig' dat zulke gevallen bijna altijd vrouwen zijn die dan geen actie durven te ondernemen...
  Met citaat antwoorden
Oud 2 June 2003, 19:59   #7
dupke
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Fade of Light

goed bezig hoor wel 'grappig' dat zulke gevallen bijna altijd vrouwen zijn die dan geen actie durven te ondernemen...
wat had jij dan gedaan? daar gaan we weer de vrouwen tegen de mannen.....-> De ganse minsjheid is sjizofreen, omdet d'r twiee geslachte zeen.
(Vrij vertaal: de hele mens hei is is sjizofreen(weet het nederlandse woord niet sorry) omdat er twee geslachten zijn!)
  Met citaat antwoorden
Oud 2 June 2003, 20:34   #8
psychobunny
Guest

Standaard

Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels