|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
aangezien er haast geen voetbal op tv meer is (meeste competities zijn tot hun einde gekomen), is er zaterdag toch nog een voetbalwedstrijd op rtl 5 (16:00) te bekijken (voor de mensen die die nog enige wraak gevoelens hebben??? als duitsland verliest is directe plaatsing voor het ek geen zekerheid meer!!!!!
GROEP 5 land wed. p v- t 1 Duitsland 3 7 5 2 2 Schotland 4 7 6 4 3 Litouwen 5 7 4 6 4 IJsland 3 3 4 4 5 Faerĝer 3 1 3 6 Laatst aangepast door maupstar : 2 June 2003 om 20:53 |
![]() |
![]() |
#2 |
Nostalgisch lid
|
![]()
wraakgevoelens richting Duitsland?
Ik ben eerder bang dat een paar figuren van dit forum luidkeels het volkslied van die gasten gaan lopen mee bleren.... ![]()
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
geintje ????
|
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Hoe ging het Schotse volkslied ook alweer?
|
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
iets met guiness ofzo
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Het is niet eens zozeer dat ik fel anti-Duitsland ben, maar ik gun het de Schotten wel
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() wat zou het toch fijn zijn he zonder duitsland.... Laatst aangepast door maupstar : 2 June 2003 om 22:25 |
|
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
Laten ze godverdomme die vieze stink ubermoffen op tv zien, net of dr niks beters op tv is dan die meurende nazi's met hun anti voetbal ...
En dan dat schotland.... met die SS'er aan de macht, de invasie is alweer begonnen, duitsland komt eraan dames en heren. |
![]() |
![]() |
#10 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |