|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
K ben vandaag met mn nichtjes naar de speeltuin geweest. en ik merk nu echt dat ik ouder word... Van schommelen word ik misselijk. van de wip word ik misselijk..... Alleen niet van zo'n kabel ding geval(maar daar ben ik maar n keer of 3 opgeweest omdat iedereen me zo dom aankeek)......m Ik denk dat ik te oud word voor speeltuinen
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
checked leeftijd
July 29, 1983 19, bijna 20, en ja, dan ben je te oud voor de speeltuin, zelf ben ik 20 en ik kom der ook niet meer als ik val breek ik misschien iets |
![]() |
![]() |
#3 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
Jah ik merk het ook en ben nog maar 16
![]() ![]() kzat laatst op de schommel en had me toch pijn aan me heupen joh ![]() ( of ik mot minder chocola eten ![]() Laatst aangepast door Jamiel : 9 June 2003 om 21:27 |
![]() |
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Slechtst Geklede Forummer
|
![]()
vroeger pastte ik nog in zo'n huisje... nu ook nog wel, maar dan stoot ik m'n hoofd
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
je moet die kip eens proberen
![]() |
![]() |
![]() |