|
|||||||
| Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
#1 |
|
Guest
|
Een geadopteerde neef (19) van mij is aan de heroine, kan je zeggen dom maar zijn beweegredenen zijn best te begrijpen..
Maar hij had dus een vriendin die zwanger van hem geworden is en ze zijn getrouwd: Nu is ze gister bevallen en de baby is doodgeboren .. Ws door de drugs.. Het is toch verschrikkelijk dat hele mensenlevens vergald worden door zo'n goedje.. Een jointje okee maar harddrugs Het zou verboden moeten worden.. |
|
|
|
#2 |
|
Guest
|
Idd heel erg zielig.. Wat zal die moeder van dat babytje wel niet denken :s Echt verschikkelijk
|
|
|
|
#3 |
|
Guest
|
ja inderdaad..erg is dat.
geen drugs voor mij
|
|
|
|
#4 |
|
Guest
|
wat klote....... een ongeboren mensje verneuken door de drugs........... Ik kan persoonlijk die reden van je neef niet begrijpen hoor. Ow mijn kind is doodgeboren door de drugs, laat ik mijn eigen leven dan ook maar verkloten.... Sorry maar ik snap dit niet
|
|
|
|
#5 |
|
Guest
|
Hij al aan de heroine voordat dat zijn vriendin uberhaupt zwanger was , en als je geadopteerd bent en je nieuwe ouders en broertjes en zusjes accepteren je niet zoals je bent en je gewoon buitensluiten en geen aandacht geven. Dan krijg je vrienden die je wel aandacht geven en je drugs geven waardoor je je in het begin goed gaat voelen.
Ik probeer het niet goed te praten maar ik snap het wel van zijn kant |
|
|
|
#6 |
|
-
|
Een meisje dat samen met mij in de basisschool zat was ook zwanger op haar 16, en heeft haar kindje verloren aan speed...
Aan zo'n mensen heb ik dus echt een hekel...
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Lid
|
just terrible
drugs zijn vergif ze vergallen je leven echt...
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :) |
|
|
|