Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 23 June 2003, 14:30   #1
secretgirl
Guest

Standaard help!

hallo allemaal

kijk het zit zo ik heb al heel lang een vriend (1jaar en 8 maanden) en nu het probleem. hij is ontzettend dol op andere meiden waardoor hij mij letterlijk en figuurlijk omver loopt, ook hebben we de laatste tijd ruzie om de stomste dingen. mijn vriendinnen zeggen dat ik het uit moet maken omdat hij me onterecht behandeld, maar als we met zn tweeen zijn dan ben'k weer helemaal geweldug zegt hij. hij zegt dat hij egt van me houdt en voor ons wil vechten maar helaas merk ik hier niets van. hebben jullie misschien wat "tips" om ons toch bij elkaar te houden want zo gaat en kan het gewoon niet meer !

alvast bedankt!
  Met citaat antwoorden
Oud 23 June 2003, 14:33   #2
infamous
Guest

Standaard

praat erover met hem ?
  Met citaat antwoorden
Oud 23 June 2003, 15:22   #3
secretgirl
Guest

Standaard

al 100000000000000000000000000 x gedaan en dan zegtie ook steeds van ja ik zal er mn best voor doen en dit en dat maar dat doettie dus niet

andere tip please
  Met citaat antwoorden
Oud 23 June 2003, 15:47   #4
L_angeldc
Guest

Standaard Re: help!

Citaat:
Originally posted by secretgirl
hij is ontzettend dol op andere meiden waardoor hij mij letterlijk en figuurlijk omver loopt,
hoe bedoel je dat?>
hij ziet een andere meid en beukt je op de vloer ofzo?
  Met citaat antwoorden
Oud 23 June 2003, 16:24   #5
secretgirl
Guest

Standaard

haha nee hij knalde tegen me op en bood geen eens zn excuses aan maarruh heb je tip?
  Met citaat antwoorden
Oud 23 June 2003, 16:34   #6
Nickchange
Lid

Nickchange's Avatar

Standaard

dumpen
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 June 2003, 16:35   #7
L_angeldc
Guest

Standaard

met hem erover praten en duidelijk laten merken dat het zo niet verder kan

en anders gewoon een tijdje hem niet zien ofzo.. kijken hoe dat bevalt en misschien komt hij er dan achter dat hij je niet kwijt wil en dat hij toch echt iets aan zn gedrag meot veranderen om je te houden
  Met citaat antwoorden
Oud 23 June 2003, 18:17   #8
Stevie
Lid

Stevie's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by L_angeldc
met hem erover praten en duidelijk laten merken dat het zo niet verder kan

en anders gewoon een tijdje hem niet zien ofzo.. kijken hoe dat bevalt en misschien komt hij er dan achter dat hij je niet kwijt wil en dat hij toch echt iets aan zn gedrag meot veranderen om je te houden
lijkt mij ook wel een goed id...
en als hij dan niet reageert denk ik dat je hem gewoon moet vergeten want dan heeft het echt geen zin
als hij zegt dat hij je mist moet je hem echt duidelijk maken dat hij met dit gedrag moet ophouden anders kunnen jullie niet samen verder
Oud 24 June 2003, 11:15   #9
secretgirl
Guest

Standaard

jah denk da jullie gelijk hebbe
  Met citaat antwoorden
Oud 30 June 2003, 01:18   #10
hollywood
Guest

Standaard

Ut spijt me dit te zeggen, maar als ik jou was zou ik het zeker uitmaken, ik zal niet alle jongens in 1 hokje stoppen, maar blijkbaar heeft hij dan niet genoeg aan jou alleen, wat hij zelf niet kan veranderen en jij moet gewoon jezelf blijven hoor, nu is het fijn contact wat hij heeft, over een maandje of 4 is het vreemd gaan... Zelf ook ongeveer ondervonden...

Greetzzz

I'm in LoVe
  Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2003, 18:54   #11
tybootje
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by hollywood
Ut spijt me dit te zeggen, maar als ik jou was zou ik het zeker uitmaken, ik zal niet alle jongens in 1 hokje stoppen, maar blijkbaar heeft hij dan niet genoeg aan jou alleen, wat hij zelf niet kan veranderen en jij moet gewoon jezelf blijven hoor, nu is het fijn contact wat hij heeft, over een maandje of 4 is het vreemd gaan... Zelf ook ongeveer ondervonden...

Greetzzz

I'm in LoVe
Kan goed zijn!
Maar voordat je het uitmaakt zou ik er toch ook nog eens over praten en DUIDELIJK maken dat als hij niet veranderd, dat je het niet meer ziet zitten... Wees duidelijk, zeg niet gewoon dat je het een beetje lastig vindt, zeg hem dat het zo niet verder kan! Als hij na dit gesprek nog niet veranderd is, is het zoals Hollywood zegt... hopeloos geval! Dan zou je het het best uitmaken...
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels