|
School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Wie kan mij helpen aan een ENGELS productpresentatie voor MBO Administratie leerjaar 1?
![]() heb het voor morgen nodig! groetjes en alvast bedankt! ![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Guest
|
![]() Citaat:
je komt er ook zo lekker vroeg mee he? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Ja srry had er niet meer aan gedacht
![]() maar wie kan mij eraan helpen dit is de opdr.: 1. PRODUCTPRESENTATIE Tijdens het tweede mondeling ga je een presentatie houden over een product. Een product waarvan jij en het hele bedrijf waarvoor je werkt hoge verwachtingen hebben. Je hoopt dat iedereen even enthousiast zal worden als jij zelf. Om dit te bereiken ga je een goed voorbereide en goed verzorgde presentatie over het produst geven. De presentatie wordt beoordeeld aan de hand van een Checklist. Gebruik dit vvor jezelf te controle zodat je weet of je presentatie aan de eisen voldoet. VOORBEREIDING: -De presentatie wordt in het Engels gehouden. -De lengte bedraagt tenminste 5 minuten (maximaal 7 minuten) -Er mag gebruik gemaakt worden van overhead sheets of van het product zelf. -De presentatie mag niet van papier voorgelezen worden, wel mag gebruik worden gemaakt van "steekwoorden". -Je moet 10 van de onderdelen van de checklist behandelen. -Wanneer je minder dan 10 onderdelen behandelt volgt voor elk "gemist"onderdeel een punt aftrek. dit is de checklist: 1. Hoe ziet het product eruit? 2. Welk materiaal is gebruikt? 3. Eigenschappen 4. Ontwikkeling 5. Waar dient het voor? 6. Gebruiksaanwijzing/Beschrijving/Handleiding 7. Doelgroep 8. Waar te koop? 9. Garantie 10. Leveringsvoorwaarden 11. Betalingsvoorwaarden 12. Vergelijking met andere producten 13. Waarom is het product zo speciaal 14. Waar komt het vandaan 15. Hoe is het geproduceerd 16. Levensduur 17. Milieuaspecten 18. Toekomst 19. Montage/Reparatie/Bewaarvoorschriften 20. Verpakking PLZZZZ help me hiermee ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
... hier komt research aan te pas
![]() english mode English is no problem at all but when you don't know what to talk about, not even a true american would know how to make one of these things... /end of english mode |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
Je moet volgens mij gewoon iets verzinnen hoor.
|
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Ja heb ik weinig aan. Wie kan mij nou aan zo'n productpresentatie helpen plzzzzzzzz
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
Verzin iets, en haast je wat als het zo dringend is, wij gaan hier geen 5 minuten opvullen hoor, maak je huiswerk zelf.
Als je goede punten wilt, maak dan dat je aan het werk bent. |
![]() |
![]() |
#8 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |