|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
ik zat me weer eens stierlijk te vervelen en toen stuitte ik op deze vraag
Pijpen anoniem: Hallo Danielle. Ik ben 13 jaar en mijn vriendin wil me pijpen. Ik wil dit ook graag, maar moet ik daar een condoom voor gebruiken? En waar kan ik die halen. De mijne is niet echt groot, dus zijn er misschien ook kleinere maten? Groetjes Mij Antwoord: Ja Erik, Daar moet je zeker een condoom voor gebruiken. Je kunt ze bij elke drogist halen. Het kruidvat of de v&d hebben ze bijvoorbeeld ook, sommige supermarkten verkopen ze en op sommige plaatsen hangen daarnaast ook nog condoomautomaten. In principe moet de gewone standaardmaat ook voor jou goed zijn. ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Ja.. und? Wat loop je te bazelen?
|
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
sinds wanneer heb je condoom nodig voor het pijpen
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Guest
|
![]() Citaat:
maar was jij niet die jongen met zn kleintje marknmgn? |
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Lid
|
![]()
Tijdens pijpen kunnen geslachtziektses overgedragen worden. Gebruik dus een condoom (met smaakje). Doe je het zonder, zorg er dan in ieder geval voor dat je geen sperma in je mond krijgt.
![]()
![]() |
#8 | |
LuisterNietNaarJeMoeder
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
Inderdaad. Er is altijd sprake van voorvocht.. Bovendien geeft slikken een veel grotere kick
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |