|
Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los ! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
ok ik ben dus hulpzaam als vertegenwoordiger van jongeren in Amsterdam en ben daarvoor heel lief in een groepje elke week aan het discussieren .. blablabla wel leuk allemaal...
nu komt er een evenement.. dat wil zeggen een kleine bijeenkomst van de jongerenraad van helsinki en van amsterdam.. wie neemt die verantwoordelijkheid op zich? *steekt had omhoog* ok dat is niet erg, want opzich heel leuk.. vandaag laatste speech geschreven, powerpoint presentatie gemaakt. alles klaar gemaakt, nagebelt of alle benodigdheden er op dat moment zouden zijn. bel ik als laatste de nog even de verantwoordelijke die ons schriftelijk had medegedeelt dat het 17 juli zou plaatsvinden of alles ok is.. komt ze op eens.. goede morgen het is op 9 juli.. ![]() ![]() ![]() dus dan mag ik lekker weer, 9 juli ben ik net op vakantie, negen jullie zijn er welgeteld 2 mensen van JAA! in Amsterdam. godverdommmee ik ben zo ongelovelijk sjagoo nu op het moment.. mag ik mijn vakantie gaan onderbreken, werk gaat voor.. ![]() tjonge jonge jonge dus nu mag ik opnieuw * mensen van jaa bereid vinden * groep bijvullen met mensen uit de actiegroep * opnieuw spullen rondbellen gadverdamme, gadverdamme gadverdamme.. sorry maar de communicatie is echt bar en bar slecht en de foeking enige die maar enigsinds zijn verantwoordelijkheid op zich neemt ben ik.. terwijl er meer mensen zouden zijn die me zouden helpen.. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() sorry ik ben flink pist... |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
ja kan me voorstellen he!
zeker als je vakantie daardoor ook nog is verpest.. alleen maar omda tjij zo aardig bent om de verantwoordelijkheid op je te nemen ![]() succes... Kus maaike |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
ps vind dat die andere jou ook echt wel moge helpen!
|
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Heu, datum is dus verkeerd gecommuniceerd door iemand. Dan is het toch diegene's fout? Waarom leg je het niet gewoon bij hem/haar neer?
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |