|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
Bekijk resultaten enquête: Gaat vd Meijde slagen bij InteR? | |||
Ja, Andy slaagt! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
4 | 20,00% |
Nee, het gaat hem niet lukken. |
12 | 60,00% |
Geen mening! |
1 | 5,00% |
Andy vd Meijde? Nieuwe schoonmaakmiddel ofzo? |
3 | 15,00% |
Stemmers: 20. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Lid
|
![]()
Zal Andy vd Meijde gaan slagen bij Inter? Persoonlijk heb ik niet zo'n hoge dunk van deze speler... Bij Ajax vond ik hem zelden imponeren, net als in het Nederlands elftal...
Krijgt hij de tijd en de ruimte wel om zichzelf in een elftal te spelen dat zoveel sterren kent? Zal vd Meijde in het beruchte verdedigende spel van Inter passen? Vd Meijde is wel een speler die een hele wedstrijd waardeloos kan spelen om dan toch de pot te beslissen, maar ik vrees dat vd Meijde-Inter een mislukt huwelijk gaat worden... http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/co...0594/sc=c1d15a
![]() |
#2 |
Geen Super Lid
|
![]()
nee, hup Fadiga
![]()
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ? Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ? Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Arnhemmers kunnen alles aan..
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Volgens mij gaat hij echt te vroeg naar het buitenland, net als Chivu eigenlijk. Hoe lang speelt v/d Meyde nu eigenlijk echt goed in de basis van Ajax? Dan denk ik: Blijf nog een jaartje langer, je bent pas 22 of 23 ofzo en het buitenland komt nog wel. Ajax heeft nu een jong team waarmee nog meer te bereiken is, en het is zonde omdat nu voor het geld te verlaten terwijl je bij een club als Internazionale maar moet zien of je aan spelen toe komt.
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
Tjah ik weet het eigenlijk nog niet... Ik zie van der Meyde nog niet naast Vieri of Recoba staan.
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
Precies, en Van der Meyde is natuurlijk lang niet zo goed als Seedorf (toen).
Ik voorspel dat Van der Meyde hopeloos gaat floppen bij Inter. 'K vond hem bij Ajax ook maar zelden echt goed spelen en bij een club als Internazionale zal het voor hem denk ik te moeilijk worden om een basisplaats te veroveren. Wordt wel een beetje overschat hoor, die Andy. |
![]() |
![]() |
#8 |
Lit
|
![]()
kdenk dat van de meyde een soort van regelmatige wisselspeler wordt. hij gaat denk ik niet erg floppen en ook niet de sterren van de hemel spelen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Lid
|
![]()
En de uitslag is...
Citaat:
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
Ik las het net.. ik zou het wel weten als Ajax zijnde. Ook al zijn de vleugels nu goed bezet in Amsterdam, ze zijn niet van het kaliber Van der Meyde. Daarnaast kent hij de ploeg en de club en hoeft hij niet teveel te kosten.
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
van mij mag ie trug komen, wel een aanwinst voor de nederlandse competitie
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
LuisterNietNaarJeMoeder
|
![]()
heb direct al gezegd dat hij het niet zou redden daar..
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl) WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix. Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen) Laatst aangepast door Kampie : 31 March 2004 om 10:14 |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14 |
Guest
|
![]()
fokschaap
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
LuisterNietNaarJeMoeder
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#16 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#17 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() maarre er staat inmiddels op nos teletekst dat inter van der meyde niet wil laten gaan omdat ze hem zien als een speler voor de toekomst |
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#19 |
Guest
|
![]()
psv schijnt hem ook te willen hebben. maar ja of dat ietas zegt. ze wildne ook van persie hebbenn. het nadeel van andy is sowieso dat ie een cvontract heeft wat nog enkele jaren doorloopt. om hem aan te trekken zal dus diep in de buidel getast moeten worden.
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21 | |
Lid
|
![]() Citaat:
Stam, Cocu, van Bronckhorst, Zenden, Hasselbaink, vd Sar, Bogarde, Morientes, Westerveld, Zoetebier, van Persie, vd Meijde.. allemaal zijn ze al genoemd, tot vi.nl en andere serieuze media aan toe... En wie komen er uiteindelijk? Het zal bitter tegenvallen denk ik. Ik zie liever dat PSV met concrete transfers komt, want ik word horendol van al die onmogelijke transfergeruchten.. ![]()
![]() |
![]() |
#22 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Maar het heeft ook wel te maken met de trainerswissel hoor, die pipo die er nu zit schijnt nogal raar te doen daar in Milan. enne: als Andy kopen niet lukt, kan ajax em misschien inderdaad wel huren ![]() |
|
![]() |