|
Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Iemand wel zn boek gelezen
Lijkt me wel een goede schrijver alleen heb niet altijd zin om zn boeken te lezen( engelse heb ik) zn boeken die ik ken IT FIRESTARTER DREAMCATHCER>daar is een film van die ik aant dowloden ben... |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
heb je ook boeken van hem 'gelezen' die niet verfilmd zijn?
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Ik heb alleen films gezien
Cujo was de laatste dies bes wel vet ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Trots van het noorden.
|
![]()
ik vind het een beetje te langdradig zijn boeken te veel bullshit en dan wordt het saai
![]() |
#5 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Die kerel kan echt über meesterlijk schrijven. Ik heb wel wat van em gelezen, nog niet alles, maar ik vindt ze super spannend ![]() |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Ik heb een paar boeken gelezen, ze vallen wel mee, maar inderdaad soms echt te langdradig.
Edit: Dean R. Koontz is beter in het genre, je moet eens Motel van de Angst lezen. |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
goede schrijver
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Guest
|
![]() Citaat:
ik wil eigenlijk wel al die boeken gelezen hebben, maar zijn altijd uitgeleend bij de bieb. ik vind de beproeving echt een topboek, heeft hij samen met.. peter nog wat geschreven (ik kom nou ff niet op de naam) heeft ook daarmee de talisman geschreven ik heb ze allebei gelezen maar echt tijdeeeeeeen terug, ik weet er bijna nix meer van ![]() |
|
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
willen jullie weten welke ik gelezen heb?
![]() bezeten stad* shining dodelijk dilemma* cujo* christine 4 seizoenen dodenwake* satanskinderen razernij \ de marathon* | 4x stephen king vlucht naar de top * | werk in uitvoering / It* silver bullet ogen van de draak misery* de gloed de duistere kant tweeduister (nu aan het lezen) de scherpschutter spelbreker dolores clairborne* insomnia* rosie* green mile* de vervloeking desperation* storm van de eeuw the girl who loved tom gorden harten in atlantis achtbaan het geheim van de buick * mijn tips |
![]() |
![]() |
#10 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() heb je de film al gezien? 6 uur film ofzo, helemaal te gek ![]() De Talisman heeft die met Peter Straub geschreven. |
|
![]() |
![]() |
#11 |
Meest gerespecteerde forummer
|
![]()
iets weerhoudt me om zijn boeken te lezen. ik weet niet wat, maar ze trekken me niet aan.
![]() |
#12 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Trots van het noorden.
|
![]() Citaat:
![]() 3 boeken zijn wel genoeg
![]() |
![]() |
#14 | ||
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ik wil ook zoveel boeken lezen van hem ![]() bezeten stad gaat toch over een vampier? met zon witte engerd met rode ogen op de voorkant? (ik ben niet zo goed in titels, onthoud meer de verhaallijn ![]() Citaat:
![]() ![]() en is er een film van??!!! DIE MOET IK ZIEN! ![]() |
||
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
![]() ben net begonnen aan Moordgrap van Anthony Horowitz en die is ook behoorlijk dik hoor ![]() (302 blz.)
![]() |
![]() |
#16 | |
Guest
|
![]() Citaat:
vind ik niet ![]() |
|
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#18 |
Guest
|
![]()
The Green Mile is wel nog mooi, volgens mij een van de betere van Stephen King.
|
![]() |
![]() |
#19 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ofnie L_angeldc? ![]() Anyway, je kan die film wel huren hoor, maar het zijn wel 2 videobanden. Ik weet niet of die al op dvd is verschenen, moet je ff checken op amazon ofzo ![]() |
|
![]() |
![]() |
#20 |
Guest
|
![]()
Zeker een goede schrijver, heb in het verleden nog wel eens wat vertaald werk van hem gelezen.. en natuurlijk wat films gezien.
|
![]() |
![]() |
#21 |
Guest
|
![]()
er zijn zeer weinig boeken van king die minder dan 302 blz hebben...
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() en jah vanaf 500 bladzijdes ofzo is toch wel dik ![]() ben nu bezig met lotr die trilogie serie boeken, best moeilijk om doorheen te komen soms, maja daar hebben ze woordenboeken voor uitgevonden ![]() |
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Laatst ook nog Dreamcatcher gezien, om maar ff ontopic te blijven. Op zich een aardige film, maar niet echt Stephen King, je hebt het te snel door en het verhaal is eigenlijk belachelijk. Ik heb het boek niet gelezen moet ik erbij zeggen, maar ik vind de film eigenlijk niet zo veel voorstellen. |
|
![]() |
![]() |
#24 |
Guest
|
![]()
de film is vaak een samenvatting van het boek
|
![]() |
![]() |
#25 |
Guest
|
![]()
het boek was leuker dan de film echt wel
ik vond die film eigenlijk beetje een teleurstelling in vergelijking met het boek. maja je kan ook nooit alles goed in het verhaal stoppen want dan heb je een film van tig uur dus dat gaat niet |
![]() |
![]() |
#26 | |
Guest
|
![]() Citaat:
hele passages komen nooit in de film voor |
|
![]() |
![]() |
#27 |
veteraan
|
![]()
ik wil rita hayworth and the shawshank redemption wel eens lezen van hem
vooral omdat shawshank redemption imho de beste film is die er is ![]() ik heb nog wel wat boeken van hem van richard bachman,,een van zijn pseudoniemen..werk in uitvoering en de marathon zijn dat.
![]() |
#28 |
Guest
|
![]()
marathon is een vet boek
![]() martijn: shawshank redemption staat in een bundel die heet ''4 seizoenen'' |
![]() |
![]() |
#29 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#30 |
Guest
|
![]()
Stephen King rulez, ik heb van de boeken alleen The Dark Half pas gelezen en ook gezien op tv.
Voor de rest zijn een paar van mijn lievelingsfilms op een boek van hem gebasseerd. The Shining en The Green Mile. De miniseries It en Tommyknockers(boek heet volgens mij de groene gloed ofzoiets). Verder heb ik ook Christine en Sleepwalkers gezien waarvan ik de eerste ook goed vind. |
![]() |
![]() |
#31 | |
Guest
|
![]() Citaat:
alleen ik vind het jammer dat bij een boek je er je eigen voorstelling kan van maken en bij een film je alles al voorgeschoteld krijgt, zoals de regisseur zich bepaald dingen voorstelt komen zo dus in de film. maar dat is bij alle verfilmingen |
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Boeken vind ik zoiezo altijd wel beter, alleen bij The Green Mile kan ik me moeilijk voorstellen dat het boek beter is. Die film was zo fokkin goed!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
![]() |
![]() |
#33 |
Guest
|
![]()
It was een ontzettend goed boek. Verder Christine gelezen en begonnen in de Gloed
|
![]() |
![]() |
#34 |
Girls JustWannaHave Fun
|
![]()
Stephen King wordt vaak 'The Master of Horror' genoemd, geloof ik toch, en dat is écht waar. Bijna al de boeken van hem waaraan ik begin, lees ik helemaal uit, en snel.
In het begin schrikken zijn boeken wrs veel mensen af, ze zijn tenslotte echt dik, maar eenmaal je eraan begint, zijn ze supersnel uit!! ![]()
![]() |
#35 |
Guest
|
![]()
ik lees nu ''de talisman '' met peter straus dus hierna verplicht om ''het zwarte huis'' te lezen anders is het verhaal niet af
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Guest
|
![]()
naja, ik lees alleen geschiedenis boeken en van hem, heb ik volgens mij het koningsgraf en de vallei der koningen, gaan allebei over het oude Egypte in de tijd van de hyksos.
|
![]() |
![]() |
#37 |
Guest
|
![]()
Ik vind het behoorlijk saaie boeken dus nee ik lees ze niet meer.
|
![]() |
![]() |
#38 |
Amanda
|
![]()
hmm.. zijn boeken heb ik niet gelezen maar wel de films gezien ik blijf rose red een mooie film vinden
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Guest
|
![]()
kep een aantal boeken van hem gelezen, maar na een aantal vinnik ze een beetje voorspelbaar worden...
kep it, verlaten stad (die met die vampieren), cujo, misery en de noodzaak gelezen. ze waren wel goed, maar bij de noodzaak had ik het wel een beetje gezien... de films zijn enorm goed. vooral it! (weer) |
![]() |