|
School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Sjonge jonge..
Ik al mijn moed bij elkaar geschraapt (iemand die ik niet wil tegenkomen werkt daar ![]() Ga ik daar een pak blaadjes kopen voor een multo-map (felroze ![]() Kostte me dat 4 euro ![]() ![]() Toen ik een brugpiepertje was kostte zo'n pak hooguit 5 piek ![]() Euh, wat vind jij van de prijs van schoolattributen? ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Geen Super Lid
|
![]()
Ik gebruik geen attributen
![]() gewoon een balpen en een blok papier heb ik mee en dat is lekker goedkoop ![]()
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ? Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ? Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Dat blok papier kost toch ook wat of niet soms
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Geen Super Lid
|
![]()
Ja 2 € bij de Spar en ik koop er 2 in een jaar
![]()
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ? Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ? Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Nerd
|
![]()
attributen
![]() tis trouwens erg duur tegenwoordig ![]()
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Ja, in deze area moet ik toch wat wijzer overkomen he Nightwolfje
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
je hebt wel gelijk, een rekenmachine voor mijn zusje 130 Euro
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Nerd
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 |
° Blub °
|
![]()
attributen... euhm, inkt en balpen en stiften, that's it...
schrijf dan ook bijna alles in m'n boeken (=350euro of zo) of op slides (= ongeveer 2.000blz. dat m'n printer vorig jaar heeft mogen af printen)
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
men pa heeft dit jaar 95 euro voor een nieuwe rekenmachine voor mij moeten betalen..best wel gestoord eigenlek..
|
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
hmm ik moest 21 euro betalen aan de kassa bij de hema.. en toen had ik alleen nieuwe schriften een paar pennen tabbladen en wat klapperpapier en 2 college blokken
en toen nog 11 euro voor het kaft papier ![]() en toen nog es 6 euro voor een agenda de gewoonste nog wel... ze weten ze wel te prijzen tengenwoordig |
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
Dit jaar zullen alle kosten zo'n €1200 bedragen
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
stpel schriften, papier, multomap, pen, etui, alles opnieuw ingeslagen...
Ach ja, daarna ging ik naar de Boulevard (Den Bosch) en tot 12 uur wegegeweest... |
![]() |
![]() |
#14 |
veteraan
|
![]()
als je dan goed koop uit wilt zijn ga je naar de Action ofzo, daar zijn van die domme dingen als papier en mapjes en dergelijke gewoon ubergoedkoop.
![]() |
#15 |
www.funing.nl
|
![]()
heb rekenmachine gehaalt bij dixons , alle schrijften , pennen bij wibra , geo en stiften ( geo hadden ze niet bij wibra , stiften zijn daar kut ) bij hema
was 20,- kwijt , plus een agenda van no rules bij v&d voor 10-. |
![]() |
![]() |