|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Onze Bob gaat hoogstwaarschlijk verkassen naar de grootste hooliganclub van Europa genaamd Millwall...
Vitesse is akkoord met Millwall over de verkoop van Bob Peeters. De 29 - jarige spits uit België reist vandaag met zijn zaakwaarnemer naar Londen om over het contract te praten. Technisch manager Jan Streuer van Vitesse bevestigde dat de clubs 'er zo goed als zeker uitkomen'. "Dat gaat geen problemen opleveren", aldus Streuer, die vanochtend met financieel manager Jan Willem Tijssen naar Londen vliegt. Vitesse verwacht een kleine vergoeding te ontvangen voor de Belg, die nog tot 2006 onder contract staat. Peeters, die gistermiddag een uur speelde in de verloren wedstrijd tegen Ajax (1-2), behoort tot de categorie dure spelers die Vitesse om financiële reden kwijt wil. De Belg bevestigde zijn contact met Millwall. "Ik ga horen wat de club te bieden heeft. Het hoeft niet beter, maar ik moet er natuurlijk niet op achteruit gaan. Ik heb nog een driejarig contract met Vitesse." Peeters voelt zich wel enigszins onder druk gezet door de Arnhemse club. "Ik ken de situatie en ik doe dit ook omdat ik meedenk met Vitesse. Als ik vertrek, doe ik dat met pijn in mijn hart", aldus de Belg, die de ambities van Millwall, koploper in de First Division na twee duels, wel kent. "De club wil terug naar de Premier League. Ze wilden dat ik vorige week donderdag al kwam en zaterdag tegen Sunderland zou spelen, maar dat wilde ik zelf niet. Ik heb de hele voorbereiding bij Vitesse meegedaan, tegen Ajax wilde ik spelen." Trainer Sturing heeft ingestemd met het vertrek van Peeters. Tja en daar heb je 14miljoen piek voor betaald.. toch wel jammer.. bob is wel lache namelijk |
![]() |