|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
Bekijk resultaten enquête: Verjaardag of oefenwedstrijd? | |||
Verjaardag |
![]() ![]() ![]() ![]() |
11 | 84,62% |
Oefenwedstrijd |
![]() ![]() ![]() ![]() |
2 | 15,38% |
Stemmers: 13. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Goed, ik zit met een dilemma. Hier is de situatie:
Ongeveer een week geleden kreeg ik van een van mijn klasgenoten de mededeling dat zij op 29 augustus jarig is. En of ik dan, samen met een paar anderen, wil komen. Maar aangezien zij in Duitsland woont, blijven we daar overnachten en ben ik zaterdag pas tegen het einde van de middag thuis. Afgelopen donderdag zei mijn trainer dat we op 30 augustus een oefenwedstrijd spelen. Nu voel je hem vast al aankomen: wat moet ik nu laten schieten? Beide is geen mogelijkheid: als ik de verjaardag kies, kom ik nooit op tijd terug in Nederland (gebrek aan ov) Er is wat voor te zeggen dat de verjaardag eerst kwam. Maar aan de andere kant: kan ik mijn team wel in de steek laten? We hebben geen reserves of iets dergelijks die mee kunnen spelen. Hierbij heb ik een beetje hulp nodig. Dus ik vraag aan jullie: moet ik naar de verjaardag gaan of de oefenwedstrijd spelen? Stem plz, want ik moet het dus vanavond weten en ik kom er eigenlijk niet uit. Alvast bedankt ![]() Laatst aangepast door DutchECK : 19 August 2003 om 11:56 |
![]() |