|
School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
ik moet voor NL een overtuigend verslag schrijven met een stelling
heeft iemand een idee voor me help! |
![]() |
![]() |
#2 |
mycodenameis:edman
|
![]()
mag het overal over gaan ?
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Uh ja, als ik mensen er maar wel van kan overtuigen dat ik gelijk heb met mijn stelling
|
![]() |
![]() |
#4 |
° Blub °
|
![]()
*Denkt even na over wat ik zelf allemaal debat heb moeten voeren * (kan je even goed stelling van maken en is nog stuk simpelder..
- chemische castratie bij verkrachters (bestaat niet in Belgie) - genetisch gemanipuleerd voedsel - roken (nog staan debateren voor roken ![]() ![]() - abortus - klonen (- de assissenjury moet in het hof van assisen verdwijnen, maar is voor Belgie) Dat is het ongeveer wat ik kan bedenken. Pak gewoon een veel besproken onderwerp waarover bijna iedereen hetzelfde denkt. moet dit trouwens niet onder school? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Lid
|
![]()
Ehm.. over DNA enzo.. stel dat ze een bank zouden moeten maken met het DNA van iedereen om criminelen op te sporen.. of juist niet omdat dat tegen privacy redenen is?
pff verder.. volgens mij staan hier in discussie forum of cybertalk wel onderwerpen die je kunt gebruiken? |
![]() |
![]() |