|
Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los ! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Beheerder
|
![]()
kut rooster
kut klas kut mentor T wil allemaal niet zo mee zitten ze hebben besloten (na 3 jaar met dezelfde klas te hebben gezeten) nog even in t eindexamen jaar alles door elkaar te gooien. Rooster slaat helemaal nergens op een tussenuur tussen een blokuiur ![]() Scheinheilige tering idioot als mentor ![]() zucht... *ziet t neit meer zitten*
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
op 2 van de punten ben ik het met je eens
![]() rooster is eigenlijk wel relax ![]() donderdag maar 2 uurtjes ![]() ![]() en andere mentoren dan schijnheilige idioten ben ik nog niet tegen gekomen ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Jammer, want mijn examenjaar was juist het leukste en gezelligste jaar. Maar nog even je best doen en dan ben je er volgend jaar vanaf
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
school sucks....we all know that
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Jopjopjopjopjopjop...
|
![]()
AAAAAAAARRGGGGGHHHHHHHH
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gek word ik ervan, blijven zitten, wat een kutgedoe.Ik zit met een bende snotapen ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Man ik ben dus niet de enige.
Vorig jaar(derde klas) was fantastisch, dit jaar zitten al mijn vrienden bij het natuurprofiel(lees: andere klas), ik heb een klote klas met maar een paar van vorig jaar en een stelletje kl**tzakken die ik nog ken van de tweede en eerste klas. Het rooster is wel relaxt met name vanwege studiezones(lees: minder les). Het huiswerk is er helaas niet beter op geworden(ben al het hele weekend bezig) maar das logisch. Anyway dit wordt een kutjaar met als enige voordeel het rooster(en dan wel met fokkin drie lesuren gym). Ik geloof dat ik depri ga worden... ![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Ja?
|
![]() Citaat:
Zelda, dune, spyro, lara croft etc. willen je vast wel steunen dan ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#8 | |
Guest
|
![]() Citaat:
ik zit al 3 jaar niet bij mijn beste vriendinnen in klas en natuurlijk is dat niet leuk, maar ik zie ze toch gewoon elke dag op school, behalve met les dan. |
|
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
Jullie hebben je freakin rooster tenminste al
![]() Ik moet morgen naar school en ik weet niet hoe of wat en wanneer ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
kut school
kut rooster kut leraren leuke klas =) |
![]() |
![]() |
#11 | |
Lit