|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
al die dierenmishandeling in de wereld, stiergevechten, hondenraces, diertransporten, jacht en noem maar op!
Is het niet tijd dat we daar eens een keer wat aan doen, zeker nu het weer bijna 4 oktober is, dierendag! ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Lid
|
![]()
ik vind het een goede poging tot een serieus topic :respect:
![]() |
#3 |
Lid
|
![]()
hoi moraal ridder
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
stierenvechten vind ik ook echt fucked up:kwaaist:
|
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
Dank je stevie, maar t is wel nodig, zo'n serieus topic, anders worden we dalijk weer geband door die beheerders!
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
idd MarvinV, en t is ook nutteloos, eerst die stieren verzwakken door de nekspieren door te snijden, en een paar dagen niet te voeren, en vervolgens die beesten vermoorden via een lange lijdensweg!
En het ergste is nog dat het (nog) bestaat dankzij de toeristen, want de spanjaarden hebben er al een hekel aan, maar de stadions worden nog steeds gevuld, door de toeristen:kwaaist: |
![]() |
![]() |
#8 |
Amsterdam Original
|
![]()
ik zie de lol er iig niet aan(stierevechte)
![]() |
#9 |
.
|
![]()
zo maak jij je pas druk om een stier (wat ik zelf ook heel erg vindt)
en maak ik me al druk als ik een overreden egeltje langs de straatkant zie liggen ![]() Mensen moeten niet zo denken dat ze meer superieur zijn dan dieren, dan heb je namelijk dezelfde vergelijking die Adolf Hitler maakte over Ariers t.o.v. de Joden. Eigenlijk is de stier een veel machtiger wezen dan de mens. Zet de mens naakt tegenover die stier en dan kijken wie er wint. Nou dat is niet moeilijk hoor.
![]() |
#10 | |
Guest
|
![]() Citaat:
schieten de weg op ofzo... ja je hebt van die gasten die expres katten kapot rijden maar ik niet..... Ik vind als je er wat aan kan doen dan doe dat ook toch ![]() |
|
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
stierenvechten is echt niet het zieligste, die vee transporten zijn nog wel 100 keer zo erg. Dus dierenactivisten moeten zich niet doodstaren op alleen de zichtbare dierenmishandeling.
En verder is de mens natuurlijk wel superieur, wie niet sterk is moet slim zijn |
![]() |
![]() |
#12 | |
.
|
![]() Citaat:
jah maar zo'n dier heeft niet het benul dat als je over de straat heen rent, dat er dan 1 of ander niet dierlijks over je heen komt razen met 80 km/h.. Mensen moeten gewoon wat beter opletten op de weg zelf ipv alleen waar ze heen rijden op dat moment.. egeltjes schieten zowiezo de weg niet op, meestal gaan die niet zo hard..
![]() |
![]() |
#13 |
Amsterdam Original
|
![]()
ik vin het zelf al zielig alsik een rat dood zie liggen, kijk mieren, spinnen, kakkerlakke vink niet erg (hoewel et net zo erg is) maar ratten, vogels, zwerfkatte enz enz vinnik echt allemaal erg. wrom moetje een rat dood slaan midden op straat? wrom voor de lol vogels neerschiete en wrom een zwerfkat afslachte? in het bos bij ons gebeurd het dagelijk. vaak zijn honde daar een slachtoffer... laatst liep ik ook met een gozer over straat en zaggik een zwerfhond lopen en echt heel zielig. zo een kleine hond en mensen wouden hem iets aanbieden en dat vondik erg goed maar ik vonnet vooral erg hoe hij er zo rond liep. gewoon erg vindik
![]() |
#14 |
Geen Super Lid
|
![]()
Ik maak me er allemaal niet druk in
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ? Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ? Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Lid
|
![]()
toch nog steeds raar dat iedereen die dode egeltjes en katjes langs de weg zielig vinden, maar zelf wel dagelijks een stuk koe/schaap/kip/varken eten.
no offence naar iemand toe ofzo.
![]() |
#16 |
Banned
|
![]()
Ik vind stierenvechten geen zak aan, maar ik kijk het altijd in de hoop dat er weer iemand gepakt wordt, want dat is dan natuurlijk echt spannend
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Watch it!
|
![]()
En wa wilde gij er dan aan doen?
![]()
![]() |
#18 |
Amsterdam Original
|
![]()
mensen worden ook mishandeld. in nederland is gevangenis een luxe, in marokko sturen ze gewoon 3 tijgers op je af.
toch youssef? ![]()
![]() |
#19 |
Guest
|
![]()
stierenvechten is leuk om te zien
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Guest
|
![]()
Hey Banaan,
Die zwerfkatten, ik denk dat dat afslaan echt niet dagelijks gebeurd hoor. Ik werk zelf in een dierenasiel, en mensen overdrijven vaak wel. Net als in de vakantie stond in elke krant dat er kittens in de brievenbus worden geduwd, en dan denkt iedereen dat dat overal gebeurd, terwijl het een keer gebeurd is!!! En als je een zwerfkat of hond ziet lopen, moet je m niet voeren, maar vangen en naar een asiel brengen! Door m te voeren, gaat ie alleen maar schooien bij iedereen die langs komt, en dan zul je mensen hebben die m een klap verkopen, omdat ie schooit! |
![]() |
![]() |
#21 |
Guest
|
![]()
hey biffyclyro
ja, ik eet ook gewoon elke dag een stukje vlees, maar dat is toch wat anders, dan dat je overal dooie egels en katten langs de weg hebt liggen. Die egels worden bedreigd, doordat er elk jaar 300.000 worden platgereden! terwijl de mensen er genoeg aan kunnen doen, door gewoon simpelweg te remmen als er een dier oversteekt! En die koeien en varkens en kippen op mijn bord, t is wel zielig, maar die worden er speciaal voor gefokt, dat is toch wat anders vind ik |
![]() |
![]() |
#22 |
Guest
|
![]()
hey PFP
Die diertransporten zijn idd ook heel erg. En de Dierenbescherming probeerd er ook wat aan te doen! Maar de wet moet er voor worden aangepast, en onze regering is niet zo diervriendlijk!!:kwaaist: |
![]() |