|
Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Hallo allemaal,
dit is mijn eerste post hier dus euhhhh ![]() Maar mijn probleem is de volgende, Op het randje van de eikel en de gewone huid, heb ik een klein sneetje, van nog geen centimeter ![]() ![]() Maar is dit erg, of groeit ook daar de huid gewoon evensnel waar aan? Alvast bedankt. |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Vraag ik me af hoe dat zo kan zijn gekomen..
en naturlijk groeit dat goed aan .. ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Als je een sneetje op je arm hebt geneest het toch ook... nix ansders dan op je piem0l... je moet alleen ff niet rukken, anders haal je et elke keer weer open
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Nerd
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Lid
|
![]()
Ey ouwe rukker van me
![]() Maar ut groeit heus wel weer aan, zoals inVision zei, Als je een sneetje op je arm hebt geneest het toch ook.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
veteraan
|
![]()
volgens mij geneest het sneller dan je arm, vooral als je het wel goed schoonmaakt. en dus niet kan ontsteken of iets dergelijks..
(gedeelte van slijmvliezen en dergelijke geneest sneller dan normale huid blijkt vaak...)
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
maar goed het geneest alleen als je em nu alleen ff gebruikt om te pissen succes ermee
|
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
minder hard je lul vast pakken tijdens het mastruberen, of proberen niet je vel van je lul af te trekken, dan moet het gewoon goed gaan
|
![]() |
![]() |
#9 |
Über Mensch
|
![]()
niet zohard rukken nee, nu ben je gestraft door god en moet je je ff inhouden
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |