|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Lid
|
![]()
Is er eindelijk een meeting bij mij in de buurt, met acceptabele reistijd, wordt ie op een dag gehouden dat ik niet kan :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist:
dit topic is omdat ik in loeloe's aanmeldtopic niets mag zeggen ![]()
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
das k*t voor je
maar wat is er mis met de 15e, ik kan dan waarschijnlijk ook niet vanwege nichtjes uit australie die langs komen maar het is gewoon zo dat er compromissen gesloten moeten worden, dus iets wat goed uit komt voor de 1, komt altijd weer slecht uit voor de ander maar je bent nog jong, dus heb je nog een tijd om wel naar een meeting te gaan die wel bij je in de buurt is of organiseer er 1 zelf ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Ahh
![]() Ja organiseer je er zelf gewoon een ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banned
|
![]()
Wat moet je dan doen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Watch it!
|
![]() Citaat:
Ben ik het mee eens. OF de meetings zijn in Groningen OF ze zijn in het zuiden op dagen dat het zuiden GEEN vakantie heeft. Vind ik echt zeik om eerlij kte zijn ![]()
![]() |
![]() |
#6 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
als je geen vakantie hebt, dan kan je toch gewoon een dagje spijbelen, niemand die je mist op z'n dag
|
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]()
Uhh jah sorry maar der is altijd wel iets waar je rekening mee moet houden en dan moet je op een gegeven moment toch keuzes maken lijtk me
![]() Ow jah en ik kreeg al boze reacties van mensen als: Ow je heb zeker zelf die dag uitgekozen omdat je vakantie had. Voor de duidleijkheid NEE echt mooi niet dat ik vakantie heb, ze zullen me op school ook even een dagje moeten missen terwijl ik zogenaamd ziek ben ofzo. Daar vind ik wel wat op. Er is gekozen voor die datum omdat het in de vakantie valt van Midden en Noord Nederland en omdat op die dag gewoonweg de meeste mensen konden. Dan zijn er nog mensen die perse niet op zondag wouden omdat ze dan hun OV niet konden gebruiken...nah ehb ik die mensen ook weer gelukkig gemaakt. Nogmaals sorry, maar zo komt het voor de meesten in ieder geval beter uit. Ik denk dat er altijd wel een aantal mensen buiten de boot vallen...voilgende keer weer ergens anders en dan is de kans er dat je er dan wel bij kan zijn ![]()
![]() |
#9 | ||
Watch it!
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#10 | |
Banned
|