|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
het gerucht gaat hier dat microsoft zou stoppen met msn, en dus ook met messenger?
dat kan toch niet waar zijN? oe btw, we hebben nu windows 2000, iedereen heeft nu zo een inlognaam enzo, maar kan ik nu als ik mijzelf inlog op de een of andere manier programma's downloaden? want ik probeerde msn te downloaden en dat ging niet , de pc zei dat ik daartoe niet de bevoegdheid had? of moet ik inbreken in mijn vader zijn administratie account ding en onder zijn naam aanmelden en dan msn downloaden? humz help!!!!!! |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Nee ze stoppen allleen met de chat
|
![]() |
#3 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
#4 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
#5 |
Lid
|
![]()
in de krant stond duidelijk dat alleen de chat verdween. messenger niet, daar is het ook veel te populair voor denk ik
|
![]() |
![]() |
#6 |
Amsterdam Original
|
![]()
dit is al de 432509049432904 die ik zie op internet over dat MSN Messenger weg zou gaan.. Mensen denken dus nog steeds dan MSN alleen dat ene Chatprogrammaatje is...
![]()
#7 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() btw jij kan goed tellen ![]() ![]() |
|
![]() |
#8 |
Amsterdam Original
|
![]()
pas op, ik sta een 9 voor wiskunde huh
![]()
#9 |
Lid
|
![]()
woei
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
Mijn vader zei het ook..
|
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
Al gaat Messenger weg, dan neem je toch ICQ of YIM ofzo .
|
![]() |
#12 | |
Guest
|
![]() Citaat:
ja dat was ook mijn beredenering..genoeg van die programma's toch? |
|
![]() |
#13 | |
Guest
|