|
Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los ! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Jopjopjopjopjopjop...
|
![]()
Ik haat em!
Een jaar geleden ongeveer was ik zo hard aan het sparen, werken voor een console(gc), en ik zat ongeveer halfweg(ik kreeg geen zakgeld).Kerstmis komt eraan, en ons pa heeft een geweldig idee."Waarom koop je geen mp3-speler?Maar dan wel met discs..."Ik dacht ja, dat is nou wel iets vetgaaf, maar natuurlijk ook niet goedkoop.We besluiten dat dan te doen, en omdat ons ma geen 'fortuin' wou uitgeven, legde ik mijn geld erbij. Mijn geld op, maar wel een discman mp3.Ons pa ging akkoord dat hij de cd's ging schrijven, hij deed dat al maar dan gewone cd's, dus geen probleem zeg ik.NU, een jaar later, heb ik al zeer veel gehad aan die discman, maar tis niet echt compact.Dus kzeg tegen men ouders dat ik ga sparen voor een mp3 speler zonder discs. Reactie van men pa...:"Ja en wie gaat dat moeten opzoeken, al die liedjes?Op wie zijn pc gaat dat gebeuren?Op de mijne niet hoor!Trouwens, ik ga niets meer schrijven want dat brengt allemaal virussen mee en in frankrijk zijn ze bezig met rechtzaken en blablabla" Nu voel ik me echt int zak gezet, ik had al men geld daarin gestoken, en nu ben ik er geen kak meer mee want ik heb niemand die muziek wilt schrijven...Laat staan dat het nu nog de moeite is om te sparen voor die nieuwe mp3 speler.Ik kan nu evengoed gewoon mijn oude mp3 weggooien want veel muziek ga ik tog niet meer kunnen luisteren... Ik haat em ik haat em ik haat em:kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist:
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Rustig kalm niet boos worden Ying Yang.
|
![]() |
![]() |
#3 |
veteraan
|
![]()
zoek een baan en koop een eigen pc,
![]() |
#4 |
Amanda
|
![]()
ik brand ook zo vaak voor andere cd's, dus je hebt vast wel vrienden/vriendinnen die dat voor je willen doen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
jah idd. I agree. En nie sow boos zijn joh.
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Jopjopjopjopjopjop...
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
wel een beetje lullig
|
![]() |
![]() |
#8 | |
-
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
waar woon je vast iemand die je wil helpen
|
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
Tja ik kan me wel voorstellen dat jeje beetje gefokt voelt. Maja zoals iedereen zegt je hebt vast wel vrienden met pc dus is toch nie egt probleem eigelijk of wel?
|
![]() |