|
Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Wat is nu precies het verschil tussen een vaginaal en een clitoriaal orgasme ???
|
![]() |
#2 |
veteraan
|
![]()
vaginaal door middel van stimulering van de g-spot
clitoriaal dmv stimulering van de clitoris.. het schijnt ook anders te voelen, vaginaal orgasme schijnt intenser te zijn en dergelijke... maar ik kan daar eerlijk gezegd niet over oordelen want ben ook maar een kerel heh ![]()
#3 |
Guest
|
![]()
ik heb alleen maar clitorale orgasmes
![]() |
![]() |
#4 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
#5 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
vind ik pittig jammer voor degene die dat niet kunnen ![]()
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
:respect: |
|
![]() |
#7 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
![]() |
#8 | |
Trots van het noorden.
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#9 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
#10 |
veteraan
|
![]()
ej bunny.. nog wat nieuws dan om te oefenen
![]() De A-plek is een nog vrij kort geleden 'ontdekt' lekker plekje bij de vrouw. Er zijn vrouwen (zeker niet iedereen) die claimen dat zij door deze plek voldoende bij het vrijen te stimuleren een zogenaamd 'vaginaal orgsasme' kunnen krijgen tijden het neuken. Zo vind je de A-plek: 1 Maak je vingers nat en laat ze zachtjes in je vagina glijden totdat je de G-plek raakt. 2 Ga verder met je vingers tot de baarmoederhals (het voelt als een beetje bobbelige opening). 3 Precies in het midden tussen je baarmoederhals en je G-plek vind je een gebied dat zacht en bijzonder is: de A-plek. 4 Om die te stimuleren, glijd je met een vinger heen en weer, waarbij je de G-plek gebruikt als grens. Of, voor gevorderden: streel de A-plek en wrijf lichte rondjes over de zijwanden. ok, ik moet toegeven...dit kende ik ook nog niet ![]()
#11 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
#12 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
#13 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
#14 |
Lid
|
![]()
kunnen mannen eigenlijk ook verschillende soorten orgasmen krijgen?
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Guest
|
![]()
Naar mijn weten wel....
Als je doorgaat tot een orgasme, maar je stopt direct...., dan is de orgasme minder hevig dan; Als je doorgaat tot aan een orgasme, en verder.. Dus niet direct stopt, eruit gaat of (wat je dan ook doet) Dit is wel anders bij meiden denk ik ![]() (Ik moet vaak stoppen als mvr. tot orgasme komt.., dan doet ze fftjes raar enzow ![]() ![]() |
![]() |
#16 |
|
![]()
Bij mij is het zo als je zeg maar doorgata terwijl ik een orgasme krijg, dan is het te gevoelig daaro. Het doet niet echt pijn, maar het voelt ook niet echt fijn aan weet je
![]() Dan moet je me gewoon even 5 minuten met rust laten zodat ik er van kan genieten ![]() En ik geloof niet in de G-spot zolang ik hem niet gevonden heb ![]()
#17 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
#18 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
#19 | |
Guest
|
![]() Citaat:
je moet op je hoofd staan twintig milimeter met je dikke teen naar binne gaan en kraaien? meisjes zijn zo ingewikkeld he ![]() neem voorbeeld aan ons maakt niet uit wat je doet wij komen wel klaar ![]() |
|
![]() |
#20 |
Guest
|
![]()
lol... waar praten jullie allemaal over hier zeg... Ff elkaars orgasmes aan elkaar vertellen.... Tis maar goed dat je elkaar niet goed kent volgens mij
![]() |
![]() |
#21 | |
Guest
|
![]() Citaat:
praat jij nooit met iemand zo? als je dat niet doet dan kom je ook niets te weten en wie weet word je dan zo'n jongen die zen zak in 15 seconden leegmaakt en op en af het enigste is wat je kent ![]() |
|
![]() |
#22 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Enne waar slaat dat op dat je dan een jongen wordt die zijn zak in 15 sec leegmaakt -_-" En ook al praat ik er niet over, ik weet echt wel beter dan alleen op en af -_-" Daarvoor hoef ik er echt niet over te praten. |
|
![]() |
#23 |
Über Mensch
|
![]()
hoever is dat wel niet naar die baarmoederhals? bijna al fistf*cking man
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() maar je moet toch iets of iemand hebbe waar je dingen van te weten komt? je moet toch een bepaalde voorkennis ook al hebben? en nieuwe ideeën enzo opdoen? dat kan volgens mij zowat alleen door er met mensen over te praten ok sommige dingen zoek ik liever gewoon op dan aan een van men maten te vragen als het wat te persoonlijk is daar heb je wel gelijk in |
|
![]() |
#25 | |
Guest
|
![]() Citaat:
zeeeker ![]() |
|
![]() |
#26 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
#27 | |
Über Mensch
|
![]() Citaat:
![]() sorrree Ik ga vanaaf we ff kijken hoever ik kom ![]() |
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
#29 | |
Guest
|
![]() Citaat:
cool huh? |
|
![]() |
#30 |
|
![]()
Hmm anders ga je even onserieus reageren..niet meer doen jongens. Nou is de zooi offtopic gewordne en zie ik geen reden meer om hem nog langer open te houden.