|
Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Ik sloeg vanmorgen mijn krantje je open en ik lees op de voorpagina dat er een onderzoek is gedaan naar het loon verschil tussen ambtenaren en ministers.
Wat blijkt, sommige ambtenaren verdienen meer dan de ministers Gevolg : De ministers gaan meer verdienen. En dan maar zeggen dat we met ze allen de broekriem moeten aantrekken. Hun dan ook !!!!!!! ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Lid
|
![]()
Wat is je punt van discussie?
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
ministers verdienen gewoon wienig in vergelijking tot top mensen in het bedrijfsleven. Ik vind best dat daar een salarisverhoging mag plaats vinden.
|
![]() |
![]() |
#4 | |
www.funing.nl
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#6 | |
www.funing.nl
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#8 |
Über Mensch
|
![]()
gemiddelde 235.000 eurotjes per jaar dacht ik excl een aantal bijkomde bedragen komen ze denk ik op de 3-4 ton per jaar uit.
iuk vind het gewoon aso dat die bedrijfs directeuren zoveel miljoenen verdienen. En dan gek blijven vinden dat hun bedrijf failiet gaat ![]() En over die ministers die meer gaan verdienen, nee, laat die ambtenaren maar in de kosten schappen, zijn allemaal onze belastings centen!! bespaar dan niet op onderwijs ofzo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
Ik snap niet dat iemand bij de overheid zo veel kan verdienen... wat is er dan zo belangrijk dat je meer dan 235.000 E per jaar moet verdienen.
|
![]() |
![]() |
#10 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#11 | |
Lid
|
![]() Citaat:
Semi-ambtenaren. Wat is je punt van discussie verder? ![]()
![]() |
![]() |
#12 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
want ik heb nog nooit gehoord dat leraren veel verdienen ![]()
![]() |
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
"Het salaris van een minister is vastgesteld op €9422,06 bruto per maand, exclusief onkostenvergoedingen."
ruim €113.000 per jaar dus, én ze krijgen er nog een dienstauto bij (Mercedes geloof ik). Naar mijn weten is dat ruim 2 keer modaal. Als je ziet wat sommige andere ambtenaren verdienen (leraren), of werknemers uit het bedrijfsleven hoef je geen professor te zijn om te zien dat de lonen enorm scheef zijn. Ministers hebben misschien een grotere vorm van verantwoordelijkheid, hoewel die weer grotendeels wordt opgevangen door de vele ministeries (daar wordt het echte werk van de minister gedaan). Het kan allemaal wel minder, en zeker als ze nu aan loonsbevriezing willen doen en willen korten op de sociale voorzieningen. Wees dan niet hypocriet en lever zelf ook in! |
![]() |