Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Aan de Bar...
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan!

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 11 October 2003, 16:41   #1
Jamiel
Guest

Standaard Verslaggie Idols :D

Nou, me mams en ik moesten dus naar Zwolle voor de eerste ronde.
Ongeveer kwart voor 11 waren we daar en we moesten nog wachten tot kwart voor 12 totdat de deuren opengingen.
Er waren nog niet zoveel mensen dus zodra ik naar binnenkon, kon ik me vrijwel direct laten inchecken ( Kwachtte vooraan de rij )
Trouwens, 5 minuten voordat we erin mochten kwamen bas en joel nog ff naar buiten om mensen te filmen enzoow

Toen kwamen we in de zaal waar iedereen moest wachten totdat je je nummer hoorde ( die je op je shirtje moest plakken )
Ondertussen kwam er iemand van de website op mij af om me te interviewen en een foto te maken van me mams en ik
Na een half uurtje hoorde ik het nummer en ik moest mee met een groep van 10 personen.

Er waren vier kamers, en daarvoor stonden de stoelen. Daar moesten we gaan zitten totdat we aan de beurt waren ( kwas de een na laatste grr )
Er stond een hele aardige vrouw bij ons die daar werkte, om ons een beetje gerust te stellen enzo.
2 meisjes voor mij waren door, en tussendoor waren er ook veel niet door dus... Het meisje die als laatste moest was echt vet zenuwachtig aant worde haha! Toenk ieder moment zou moeten begonk het ook wel te krijgen.

En het meisje voor mij kwam de deur uit en zei dat ze een blackout had (aaah...) Ik mocht de kamer in en begroette de vakjury ( Nog niet de officieele jury dus ) bestaande uit 2 personen. Naast hun stond een camera die alles opnam.

Ik deed dus mjn ding ( Anastacia - Outta Love ) En toen ik klaar was zeiden ze: Ja je bent goed gekleed, kweet niet of je altijd zo gekleed bent. Je hebt een jonge stem, het moet nog wel ontwikkeld worden. - Gediscusieer tussen de 2 luitjes - Toen zei de andere : He jammer dat je hierna naar de Popacademie gaat !! hehe geintje! Gefeliciteerd! Je bent door naar de volgende ronde !

Ik de kamer uit, vet blij haha Toen moest ik even wachten totdat iemand mij kwam ophalen. Hij zou me naar de redactiekamer brengen.
Ook daar moest ik even wachten, maar nie zo lang.
Tijdens het wachten kwam diezelfde vrouw die me had geinterviewd naar me toe om nog een foto te maken en me een beetje uit te leggen wat er zal gebeuren in de redactiekamer.
Ze zei ook van : " Kheb je net op de tv gezien ! Ging wel goed he ! "
Ondertussen kwamen er 2 andere meisjes aan, vet verbaasd dat ze doorwaren haha !!

Toen werd mijn naam omgeroepen en mocht ik binnenkomen.
er werd een foto van mij gemaakt en een paar dingen gevraagd over wat ik bij mijn inschrijving had gezet.
Toen kreeg ik een blaadje mee met de tijd voor morgen ( 8.30 moek daar al zijn pff )

Ik mocht weer gaan en de mensen van rexona wilden me al een troostpakketje geven ... en toen zei ze : "Of ben je door ?" ik: " ja !! "
Zij: " Oohw gefeliciteerd ! Tot morgen ! "
Ik liep verder de trap af en toen zei iemand van de tvploeg: " Ja ! Jou moest ik net hebben! " er liep nog een meisje de trap af en hij vroeg aan ons wie er van de trapleuning wou afglijden en wie er wou gaan dansen.
Ik : " whaa laat mij maar van de trap afglijden ! " Moest ik tijdens het glijden de camera aankijken... Net toenk de camera langsging viel ik van de trapleuning af
Dat meisje wou eigenlijk niks doen, dus mocht ik oowk gaan dansen haha !! Ik zo been over de trapleuning , cowboydansje doen !
( Als je op tv een meisje ziet met rooie lokken in dur haar --> That's Me )
Maar goed, ik kon dus echt niet wachten het me mams te vertellen.
Ze stond aan de andere kant van de zaal en iedereen zag aan me smile dak doorwas. Iedereen vragen van : en ben je door ? Ik : " jaaaa !! "
Me mams oowk vet blij haha

Maar goed was dus echt een vet leuke dag !
En op naar de derde ronde !!!
  Met citaat antwoorden

Berichting Regels