|
Games Blijf jij nog steken bij Tetris, of heb je Quake 8 al uitgespeeld? Breng je ook je weekenden door met het spelen van de Kolonisten van Catan of wint jouw xbox het ook van je buurman zijn ps2? |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Lid
|
![]()
jaja hij is binnengehengeld
![]() moet zeggen dat ik me erg vermaak met dit spel. het lijkt wel erg veel op deel 1, maar het speelplezier wordt me er niet minder om ![]() nog meer mensen die m al hebben ![]() ff leuk plaatje: |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Trots van het noorden.
|
![]()
wow is ie uitgekomen op de beloofde datum!!!???!
![]()
![]() |
#3 |
Lid
|
![]()
oip wat voor bak draai je hem en loopt ie ene beetje soepel
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Lid
|
![]()
ik speel m op een PIII, 1Ghz, 256mb ram en een geforce 2 ti 64mb.
heb geen geweldig systeem maar met alles op medium speelt ie gewoon soepel en ziet het er nog goed genoeg uit ![]() wat de releasedate was weet ik niet, maar op internet issie al te verkrijgen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Slechtst Geklede Forummer
|
![]()
hmm.. bij die deur is het toch beetje erg gekarteld
![]() maar voor de rest ziet het er prachtig uit :respect: ![]() ik ga hem van de week ook maar eens downen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Trots van het noorden.
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#7 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ben allang blij dat het speelbaar is ![]() @spine: op tweakers zijn er een paar die het spel binnen een dag uithebben dus maak dat weekje maar wat korter |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Nerd
|
![]()
ik hoop dat ie wat langer speelbaar is dan de voorganger want over deel 1 heb ik 2 dagen gedaan om m uit te spelen
![]()
![]() |
#10 | |
Lid
|
![]() Citaat:
maja het valt ook wel te verwachten. in 1 level steekt al zoveel tijd gezien het detail en daarnaast nog de goeie verhaallijn. maakt een hoop goed |
|
![]() |
![]() |