|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
jeej straks begint mijn feest
mijn vriendinnen zijn nu al hier, hebben net zaalig gegourmet enzo, en we gaan dalijk the girlmore girls kijken en om half 10 komt iedereen en gaan we gezellig mijn verjaardag vieren in mijn garage ![]() wilde ik even meedelen ![]() iemand anders die stoere plannen vanavond heeft? |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
whoej vet!
uhmz nee, me ak leren, ik snap er geen reet van namelijk, en vroeg naar bed--> ben zeer moe ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Lid
|
![]()
nee meestal weinig te doen op een dinsdagavond
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
ik zou met een vriendin naar een cafe gaan maar ging niet door, verveel me dus best ja
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Banned
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
...
|
![]()
Uhm nee
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#8 |
Über Mensch
|
![]()
feli en veel plezier.... ow en geef me 06 ff aan je vriendinnen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
Hfst 2 van Biologie leren
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#11 |
Lid
|
![]()
eigenlijk gewoon driehonderd keer nix
![]() ![]() Beetje chatten, beetje bellen, beetje in mn ochtendjas al de hele dag de luiwammes uithangen ![]() Heeeeeeeeerlijk mensen, vakantie ![]() beeeeeetje jammer wel dat ik eigenlijk nog wel een stuk of 6 verslagen moet inleveren (en maken uiteraard ![]() ![]()
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
update van gisteren
![]() nou twas weer dolle pret hoewel toch wel paar mensen afgezegd hadden, de sukkols, wast echt kei gezellig. khad allemaal leuke dingen gekregen van iedereen, waaronder een fles wiskey (die dezelfde avond al kort gezopen werd maar dat terzijde ![]() ![]() ![]() twas allemaal kei gezellig enzo, de laatsten mensen vertrokken iets na vieren volgens mij. ksliep zo tussen half 5 en 5 uur. en mocht vanochtend weer om half 9 opstaan omdat we naar de open dag van tilburg gingen jeeej ![]() en nu heb ik vanavond weer feest en ik ben al brak ![]() ![]() |
![]() |