|
Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft. |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Ik ben al een hele tijd bevriend met 2 jongens. Ze werkte eerst met mij. We gaan altijd met zn drieen uit en gaan rgelmatig bij elkaar iets drinken. Ze accepteren alles en ik van hen. Ik hoef maar iets e zeggen en ze begrijpen wat ik bedoel. Toen ik een relatie had spraken we wel iets minder af maar we waren nog steeds close met elkaar. Toen die relatie over was zocht ik mijn steun bij hun maar das logies. Twee maanden nadat die relatie over was gingen we weer met zn drieen uit. Ik zat met 1 van hen een beetje te geinen dat ik zwanger van hem was. Onderweg op de fiets naar de discotheek hebben we elkaar heel de tijd een beetje zitten opgeilen maar dat was niks raars want dat deden we altijd. In de discotheek ging het nog steeds door. Het was best wel saai in die discotheek. We hadden beide al redelijk wat op(oke is geen excuus) en hebben toen gezoend. Hij zat heel de tijd in mn oor te fluisteren dat ie met me naar bed wou. Ik had zoiets van dat doet ie toch niet hij bluft. Dus ik allemaal 'ja is goed'. We zijn al best vroeg naar huis gefietst omdat het zo saai was. We gingen daarom nog ff bij hem thuis zitten want zijn ouder waren toch op vakantie. Ik ging even naar de wc en toen ik uit de wc kwam stond hij daar op de trap en wenkte mij naar boven. Met mijn stomme kop ging ik mee en toen zijn we met elkaar naar bed geweest. Echt heel erge spijt heb ik er nooit van gehad en hij ook niet. We konden er later wel om lachen en hebben het r nu nog wel een over.
Laatst ging ik met 2 vriendinnen weer naar dezelfde discotheek en daar waren hun ook. Dus wij hadden ut weer super gezellig alle drie en we zouden met hun naar huis fietsen. Dus op de terug weg fietste we met zn 5en naar huis. Ik fietste naast de 2 jongens en die vriendinnen fietste er met een slakke tempo 8eraan. de neef van die jongen belde op en ze hadden een heel telefoon gesprek die we helemaal konden volgen. Hij had het inidergeval over neuken met zn neef. Toen zei hij oppeen:'Ja ik fiets nu naast een meisje die je zo ook wel kan neuken.' Je snapt wel dat ik dat niet erg op prijs stelde en heb die vriend de huid vol gescholden. Zij reden snel door en ik w88 op mijn vriendinnen die heel ver 8er waren geraakt. We zijn toen een andere weg naar huis gereden en sinds dien heb ik ze niet meer gesproken. Ik ben echt boos op die vriend van mij want zoiets zeg je neit. Hij maakt wel eens geintjes met die andere jongen over de hoeveelheid jongens van mij maar zo'n opmerking vindt ik dat hij echt neit mag maken en zeker niet naa rzn neef toen. We zijn allebei zo koppig als de tering. Maar ik heb toch geleik als ik vindt dat hij zn excusses meot aanbieden? Maar ondertussen mis ik de vriendschap. Het is nooit mijn bedoeling geweest dat dat ene avondje tussen ons in ston. En dat heeft ook nooit problemen opgeleverd tot voorkort |
![]() |