|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
-
|
![]()
NOEM je natieve kanten...
Mijne :
Laatst aangepast door WishfulDreaming : 30 October 2003 om 19:15 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
ongeduldig--> soms wel jah
koppig-->somses lastig--> constant doordrammen over één ding--> heeeel soms altijd mijn zin willen hebben--> soms slordig--> jaaaaaaaaah zenuwachtig--> hang van de situatie af |
![]() |
![]() |
#3 | |
-
|
![]() Citaat:
![]() dat waren mijn negatieve... Sorry Silverchair... idd, het lijkt wel of ik er alleen maar negatieve heb ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5 | |
Guest
|
![]() Citaat:
ik zou eignelijk neit egt een heel slechte eigenschap kunnen bednaken van mezelf....slordig dan maar das niet egt met alles... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
ooehoehh ik heb er een: ochtendhumeurrrrr
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
-slordig
-vergeetachtig -verschrikkkeeelliijjk koppig -zeg veel te vlug mijn mening zonder erbij na te denken -soms lichtgelovig -ga altijd discussie aan om gelijk te halen -kan niet overweg met gezag ![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
ik ben 1 bonk negatieve kracht
|
![]() |
![]() |
#9 |
Looking at you
|
![]()
De maximaal toegestane lengte is 100000 tekens.
![]()
![]() |
#10 | |
-
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]()
Denk te vaak negatief over mezelf
Kan geen minuut stil zitten Als ik me zinnen op iets gezet heb zal ik het hoe dan ook krijgen Heb totaal geen geduld Flap der alles uit wat ik denk en dat kan je soms in nogal vervelende situaties brengen
![]() |
#12 |
Lid
|
![]()
- soms onzeker over mezelf
- slordig - ongeduldig - soms ongedisciplineerd - wil altijd mijn gelijk hebben
![]() |
#13 |
Lid
|
![]()
*flap er allerlei dingen uit (meestal domme of gemene dingen die ik niet zo bedoel
![]() *ben slordig *kijk niet goed uit mn doppen waardoor ik dus een bord voor mn kop heb, overal tegenaan bots en ik als ik iets zoek wat voor mn neus ligt het dus niet zie ![]() *trek me alles aan, ook de kleinste negatieve opmerkingen, heel vervelend -> *ben veel te gevoelig/emotioneel *kan nooit lang in een kleine ruimte zijn *heb een schuifdeurenfobie, dwz bang voor treindeuren, liftdeuren, maar ook roltrappen en soms klapdeuren ![]() ![]()
![]() |
#14 |
Super Lid
|
![]()
Slordig
Flapuit Kan alleen samenwerken met mensen waar ik het goed mee kan vinden Kan soms moeilijk tegen kritiek Wil altijd mn zin hebben En ik draai mn muziek altijd te hard ![]()
![]() |
#15 |
Amsterdam Original
|
![]()
Mijne :
![]() |
#16 | |
Looking at you
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 |
mycodenameis:edman
|
![]()
- ik kan moeilijk dingen onder woorden brengen. dit dus ook niet. dan zit ik een uur lang te denken wat er negatief (of positief) aan mij is
![]()
![]() |
#18 |
Lid
|
![]()
Ben soms te laks, vooral wat studie betreft.
Verder ben ik perfect... ![]() ![]()
![]() |
#19 | |
Amsterdam Original
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#20 | |
Looking at you
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#21 | |
Amsterdam Original
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#22 | |
Looking at you
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#23 | |
Amsterdam Original
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 |
veteraan
|
![]()
- ik maak verwijten
- ik reageer gauw af op anderen..
![]() |
#25 |
Guest
|
![]()
ik stel dingen uit
lui in bepaalde dingen ik ben verwend eigenwijs koppig kheb last van verlatingsangst... waardoor ik moeite heb me te hechten... ik luister te weinig naar mezelf mjah dat was het wel... |
![]() |
![]() |
#26 |
° Blub °
|
![]()
![]() |
#27 |
Guest
|
![]()
- Jaloerse bitch zijn
- verwaande snol zijn - irritant doen - er zijn geen goeie kanten aan mij. |
![]() |
![]() |
#28 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#29 |
Guest
|
![]()
- trek me van niemand wat aan
- ben redelijk vaak sjagerijnig - leer/maak nooit me huiswerk - eigenwijs - onmeunig lui - kmaak nog wel eens problemen om niets - heb de neiging me afspraken te vergeten/niet na te komen -> zie onmeunig lui ![]() - khang te veel voor de tv/computer -> zie onmeunig lui - kheb een zwaar onregelmatig eetpatroon - als ik ergens geen zin in heb, dan doe ik t ook niet - ksnoep veels te veel en ik eet te veel junkfood |
![]() |
![]() |
#30 |
Lid
|
![]()
-kvoel me veel te snel schuldig
-ben _niet_ assertief -ben veel te gevoelig ![]() -loop voor problemen snel weg -kan gevoelens moeilijk uiten -als ik boos ben doe dingen waar ik spijt van krijg -ben te onzeker |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
jocking
|
![]()
uhm
- beetje laks in sommige dingen - kan me vrijsnel aan iets ergeren, maar dat zelfde maakt me vlak daarna eigenlijk ook weer niks uit ![]() - beetje gesloten? ![]() - Ik kan me vreselijk aan mezelf ergeren als ik iets weer eens totaal verkeerd heb aangepakt of iets niet gedaan heb. Maarja, daar zit ik alleen mezelf mee dwars ![]() en vast nog wel meer, maar daar kunnen andere mensen vast wel beter over oordelen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Guest
|
![]()
-koppig
-eigenwijs -verlegen als de aandacht opeens compleet op mij is gericht -achterdochtig tegenover nieuwe mensen -extreme blindheid bij verliefdheid -te goed van vertrouwen tegenover sommige mensen - trek me veel aan van wat er om me heen gebeurt, misschien te gevoelig |
![]() |
![]() |
#33 | |
° Blub °
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#34 |
...
|
![]()
* Eigenwijs - soms doe ik het tegenovergestelde..
* Nieuwsgierig * Snel beïnvloedbaar * Snel afgeleid - snel om me heen kijken als ik iets zie gebeuren * Tegenstrijdige zinnen - niet/wel in een zin, of hele/halve, wil ik nogal snel doen.. * Minderwaardigheidscomplex (dat hoor ik dan van anderen..) * Onzeker * Soms te vrolijk ![]() * Kat uit de boom kijken, als ik iem. nog net ken ofzoiets, dan kijk ik eerst en daarna ben ik mezelf * Verlegen - soms, als ik iem. net ken, of als ineens iedereen naar me kijkt * Zenuwachtig - ook niet altijd hoor, maar ik had het gister met mijn presentatie dus ik denk ik schrijf hem er ook bij.. Maar woensdag viel het wel mee met de presentatie, soms ben ik het wel en soms niet. * Slordig - Maar alleen met mijn kamer, met rest van de dingen ben ik wel netjes.. * Soms beetje gevoelig - Vind het niet leuk om ruzie te hebben ofzo * Kan niet in een kleine ruimte een hele tijd zitten, heb in een plee opgezeten gezeten in een kroeg, deur ging niet meer open, harstikke benauwd, keihard gebonst, heel mijn vuisten deden der pijn van, met heel mijn lichaam tegen die deur geknald, had de neiging om heel die deur en plee te mollen, niet gelukt hoor ![]() ![]() * Kritiek geven/nemen best moeilijk vinden - hm moeten we op school best vaak doen.. maar iedereen vind het wel moeilijk zijn we achter gekomen!! * als ik boos op mezelf ben Zo hehe hele preek ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Guest
|
![]()
* koppig
* overgevoelig * agressief * heb veel aandacht nodig * ongelooflijk lui * weinig karakter * veel te veel vertrouwen id mensen * heel aanhankelijk * rotverwend * een stuk of 100 minderwaardigheidscomplexen * heel kritisch voor mezelf en anderen * verlegen (wordt altijd knalrood) * heel nieuwsgierig * sta altijd op dieet * wraak wraak wraak * ... |
![]() |
![]() |
#36 |
Guest
|
![]()
Ongeduldig
Overgevoelig Achterdochtig Nieuwsgierig Doe soms echt HEEL raar. JALOERS Maak vaak verwijten Flapuit |
![]() |
![]() |
#37 | |
-
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() btw,klopt wel dat je nooit naar anderen luistert,je had toch lekker kou zonder je vest aan ![]() |
|
![]() |
![]() |
#39 | |
-
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#41 | |
...
|
![]() Citaat:
Soms wil ik snel weer wat nieuws, bijvoorbeeld met mijn haar ofzo, nu heb ik het weer anders zitten.. Maar met kleding combineer ik dan meestal ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
. plop .
|
![]()
Euh!
De overtreffende is iig: ONHANDIG ![]()
![]() |
#43 | |