|
Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los ! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
donderdag avond.. hou me internet er mee op.. oke internet valt eruit.. kan gebeuren...
vrijdag.. weer internet rond een uur of 20.00 valt de stroom uit... dus geen tv, pc, helemaal niks!:kwaad: rond een uur of 23.30 was er weer geen stroom maar geen tv en internet! hebben we tot zondag avond moetten wachten tot we weer TV hadden!:kwaaist: hadden al 3 keer gebeld toen ze eindelijk kwamen. maar nog steeds geen i'net.... sinds een uur gelden hebben we ook weer internet! de hele straat lag plat ![]() maar dat kan toch niet? dan heb je toch geen 6 dagen geen internet?:kwaaist: me is pissed off op op @home!:kwaaist: |
![]() |
![]() |
#2 |
Lid
|
![]()
Ga buiten met knikkers spelen dan
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banned
|
![]()
KIJK UIT !!!!
Straks krijg je een sociaal leven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Nerd
|
![]()
lekker kut bezig zijn ze dan
![]()
![]() |
#5 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
ga je gang, hier in een wel woonbaar plekje in nederland, hebben we constant stroom en internet
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() echt waus... essent had gezegt dat ze niet zo veel mensen uit een straat daar voor een vergoeding wouden geven ![]() maar jah och hij doetet weer ![]() |
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() maarja, je kan der gewoon weinig aan doen de hele wereld heeft door de droge zomer moeite met stroom, italie, amerika, limburg |
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Guest
|
![]() Citaat:
en daarom ben ik pissed off.. ![]() iedereen op msn vraagt waar ik was ![]() echt wel grappig ![]() |
|
![]() |