|
School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Zijn er nog meer mensen die morgen naar de open dag gaan van de nhtv in Breda???
|
![]() |
![]() |
#2 |
www.funing.nl
|
![]()
nope ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
t was leuk ohr
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Ik ben er een paar jaar geleden eens geweest op een open dag. Het klonk allemaal wel leuk, vooral die engelstalige manegement-opleiding leek me wel wat.
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Guest
|
![]() Citaat:
En ja er komen nog meer open dagen jah februari geloof ik en april zoiets. |
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
Vertel..Hoe was het??
Ik zit er ook over na te denken om er misschien heen te gaan |
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
Hej oke,
Ik heb een presentatie gevolgd van de opleidingen Facility management en de Hogere Hotelschool. De opleiding Facility management had niet echt mijn interesse maar dat doet er niet toe. Tjah wat wil je weten?! K kan wel van alles gaan vertellen maar?! Paar feitjes dan maar fzo ![]() - Zoiezo, dicht bij het station. (15 min fietsen) - Elke student is verplicht om een laptopt aan te schaffen.(kan via de school) - Ze maken gebruik van een elektronische leeromgeving (elo), dit betekent dat alles wat je moet doen, je cijfers die je behaalt hebt en alle wijzigingen en boeken enz. op een 'bepaalde' site staan. - Verplichte stage in het buitenland bij andere opleidingen kun je bijvoorbeeld erg makkelijk naar Belgie maar hier als je de Hogere Hotelschool gaat volgen met hoge uitzondering. - Er wordt veel in het engels les gegeven. Pm me maar als je meer wilt weten. |
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
Thnx..
![]() Vooral les in t Engels lijkt me ontzettend leuk of in t Frans, want ik ben gek op talen! |
![]() |