Citaat:
Kloon users
Kloon gebruikers dus, dit zijn dus gebruikers die zo veel mogelijk proberen een ander lid na te doen ze nemen min of meer een dezelfde naam aan dus een naam die enorm veel lijkt op de originele naam en passen hun profiel klonend gewijs aan aan degene die zij willen klonen.
ja dus
Dit hebben we dus liever niet vandaar dat we hier een regel op hebben bedacht. Als aanemelijk kan worden gemaakt dat je willens en wetens een kloon gebruiker hebt aangemaakt of de eigenaar bent van een kloon acount dan zal je een waarschuwing mogen ontvangen en indien je ook echt misbruik hebt gemaakt van de situatie dan kan ook een ban volgen.
maar ik wist het niet
Als je een crew lid kloont dan had je dat best kunnen weten en dus gaat die vlieger niet op. indien je een slapend of niet zo actief lid hebt gekloont en echt uit veel dingen blijkt dat je het niet wist dan heb je natuurlijk snel zelf je naam al weer anders gemaakt zodat je niemand tot last was.
maar ik ben nieuw op dit forum en kende nog niemand
Wel dan heb je natuurlijk meteen opgemerkt dat iemand voor je al die naam had. als diegene hier niet zo blij mee is dan zul jij omdat je nu eenmaal later hier binnen kwam je naam moeten veranderen.
|
Ik denk dat Bobba hier niet echt blij gaat mee zijn