|
Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
- Welk(e) instrument(en) bespeel je en/of welke zou je nog (goed) willen kunnen bespelen?
- Hoelang speel je al? en doe je er ook verder nog wat mee, of wil je er nog wat mee gaan doen? Ik speel zelf al een tijdje gitaar. Ik doe er nog niet echt wat mee, maar zodra ik een drummer en bassist heb wil ik toch wel eens er wat mee gaan berijken. Er zijn dan een beetje 2 stylen die ik graag doe. Namelijk richting de zwaardere Grunge: Nirvana/Mudhuney, alleen dan nog meer uhm, dronken achtig ofzo. En de andere style is meer richting k's choice denk ik, in ieder geval ook lekker akoustisch dus, en dan het liefst 2 stemmig. Verder zing ik ook nog regelmatig, maar nog niet genoeg om de valse stukjes eruit te krijgen, maar ik ben niet ontevreden, hoewel ik wou dat ik een andere stem had. (er zijn meer mensen die willen dat ik een andere stem heb ![]() Ik speel af en toe een beetje piano, maar lang lang niet genoeg om er nog echt wat mee te doen. Eigenlijk niks zelfs, maar daar wil ik nog wat aan gaan doen. Soms een beetje drummer, alleen erg basic. En Djembe doe'k ook nog wel eens, maar ook dat lang niet genoeg om er echt wat leuks mee te doen. Gitaar speel ik nu ongeveer 2,5 jaar. En de laatste maanden ben ik er echt steeds drukker en drukker mee bezig. Maar het is de bedoeling dat het nog meer gaat worden. ![]() |
![]() |