|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Ere lid
|
![]()
Vannacht kreeg ik het!!! Een ingeving van een hogere macht. IK joey B moet voor zorgen dat alle mensen van ll.com zich eigen gaan zonderen. Dit is er nodig bij vele van jullie mensen hier op het forum. Het is niet erg, want ik ben er nu voor jullie en jullie zonden.
Wat gaan we er aan doen? We gaan binnenkort een meeting houden en daar houden we rituelen. Deze rituelen moet ik nog binnen krijgen via het woord van mijn hogere macht. Daarnaast moeten alle meisjes zo schaars mogelijk gekleed met hier en daar wat uitzonderingen. De uitzonderingen weten het zelf ook wel natuurlijk. Owja en we moeten een schaap hebben dus iemand moet daar voor gaan zorgen. Ik stel daar saartje in aan, maar mocht ze echt niet willen macht ze door het lot gekozen een ander kiezen. Mensen we moeten dit echt doen anders zijn jullie binnenkort ten einde. kom bij de jocotobo B sekte!!!