Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Aan de Bar...
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan!

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 24 November 2003, 13:26   #1
FunFair
.

Talking Hulde aan de Deutsche Bundesbahn

Ik had vanochtend weer eens vertaging met de bus.. om de 1 of andere vage reden haalt die bus het net niet om door groen te rijden, maar steeds net te laat zijn zodat het stoplicht net op rood spring.. daarmee heeft hij dus een 30 passagiers mee blij gemaakt, omdat die de trein misten (klote busschauffer doet er zo lang over om op te trekken en rijd bv pas weg als de deuren helemaal dicht zitten en dan alsnog even wachten)
Dus teleurgesteld liep ik al met gebogen hoofd richting het station.. ik liep net door de gang en hoorde een trein.. jahoor!! ik had geluk.. het was de internationale trein van de Deutsche Bundesbahn die 5 minuten vertraging had Ikke rennen en ben net optijd binnen voordat deze wegrijd.. ik kom binnen... shit 1e klas.. nah doorlopen dan maar... shit alweer 1e klas.. maar na toch ff goed te kijken.. bleek dat dus 2e klas te zijn.. "VET WEL INORDE" dacht ik
Nah lekker luxe zitten daar dus zonder irritant railsgeluid of gepiep en ook nog netjes de conducteur die voor de verandering eens verstaanbaar over kwam over de intercom.. op een gegeven moment komt de trein in deventer.. roepen ze om.. "hier kunt u overstappen aan de overzijde van het station voor de richting Utrecht/DenHaag/Rotterdam" en dat was juist de trein die ik oorspronkelijk moest hebben noujah.. helaas kreeg de int. trein een rood licht en moest deze even wachten dus die aansluiting ging net niet.. vervolgens reden we die trein voorbij, bij apeldoorn
in amersfoort moest ik alleen ff overstappen.. met gevolg dat ik ook nog een 20 minuten eerder in Utrecht aan kwam dan ik zou zijn met de intercity naar Utrecht
Ik ga mooi voortaan met de internationale trein naar Utrecht op maandag hoor!!!

oke.. moest ik ff kwijt!!
owjah en had ik al gezegt dat die internationale trein veeeeeeeeeeeeeeel Luxer is?

dusszz.. vetwelinorde

Berichting Regels