|
Computers & Internet Problemen met je computer, of weet je niet welke router nu te moeten installeren voor je breedbandje? Dit, en andere zaken vind je hier! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Vrees niet, ik ben niet trug. Ik wil alleen even van jullie kennis gebruik maken
![]() Aangezien ik weet dat hier nogal wat mensen met een webcam zitten.. Ik ben dus van plan ook zo'n ding aan te schaffen, maar khep totaal geen idee welke, omdat het aanbod zo gigantisch groot is. Ik wil dus een goede webcam, waarmee je ook foto's kunt maken, die d'r nog een beetje fatsoenlijk uit zien. Waar moet ik op letten? Welke resolutie? Welke merken zijn goed? Iemand eventueel met voorbeeld foto's? Mijn budget zit ergus tusse de 0,- en 50,- euro ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
mycodenameis:edman
|
![]()
ik heb de logitecht webcam express geloof ik
![]()
![]() |
#3 | |
|
![]() Citaat:
sorry mijn humor ![]()
![]() |
![]() |
#4 | |
Guest
|
![]() Citaat:
en misschien een voorbeeld pic? welke resolutie kan die aan etc? want ik vind 't heel leuk dat je 'm hebt, maar daar schiet ik niet veel mee op ![]() ik kan je humor wel waarderen hoor.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]()
is ook zoveel werk om op te zoeken he... jeetje
![]() 39,99 euro Aansluiting : USB Ingebouwde microfoon : Nee PC of MAC compatible : PC Resolutie : 640x480 Dpi Eigen geheugen : - Framerate : 30 FPS Video/foto functie : Video Aanpassing aan lichtomst : Nee Aantal kleuren : - Systeemeisen : Pentium 200 MHz 16 Mb Cd-rom speler Meegeleverde software : Quickcam Image Capt. software, Netmeeting, Realplayer 62, Video Email Software bij dixons.. en er staat dat je er geen foto's mee kan maken, maar dat kan wel. ik heb namelijk een iets verouderdere versie en daar kan het wel mee. dus lijkt me sterk dat t met een nieuwere niet kan ![]()
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() maar met voorbeeldpic doelde ik eigenlijk op een pic gemaakt met die cam ![]() Een framerate van 30 FPS is genoeg neem ik aan? |
|
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]()
een voorbeeldpic..
je kunt alle contrasten en helderheid en kleuren aanpassen enzo, dus dat is wel cool. en dit is een plaatje die ik laatst in 'foto's plaatjes' heb geplaatst. beetje donker alleen.
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
Wij zijn u dankbaar...
een resolutie van 640x480 zou dus genoeg moeten zijn.. en een FR van 30 fps... nu twijfel ik alleen nog of ik er 1 moet pakken die wel eigen geheugen heeft, zodat je 'm ook los kunt koppelen voor foto's :S |
![]() |
![]() |
#9 |
LuisterNietNaarJeMoeder
|
![]()
bloon is terug :respect:
![]() |
#10 |
|
![]()
Ik heb dees
![]() Zal wel even fototjuh maken, kan je zelf zien welke kwaliteit hij heeft. Heb hem geloof ik voor bijna 40 euro gekocht ofzo. De QuickCam® Express is een betaalbare en gemakkelijk instelbare webcamera. Voer online gesprekken met de software voor live videotelefoontjes en communiceer van gezicht tot gezicht met gangbare Messenger software. Contact houden met familie en vrienden is nog nooit zo makkelijk en goedkoop geweest! Als één foto duizend woorden waard is, wat zegt een video dan wel niet? Gebruiksvriendelijk en gemakkelijk instelbaar: installeer de software, sluit de camera aan en schieten maar Klik op de knop om meteen een foto te maken CMOS-sensor Handmatige scherpstelling Video-opname: tot 640x480 pixels Foto-opname: tot 640x480 pixels Herhalingsfrequentie: tot 30 beelden per seconde (met aanbevolen systeem) Systeemvereisten:
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
hmm..
de logitech quickcam express lijkt populair. Ik heb d'r al meer goeds over gehoord, denk dat dat 'm gaat worden. |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]()
Kom net uit de does
![]()
![]() |
#13 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
![]() ik kon em echt niet vinden ![]()
![]() |
![]() |
#15 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
www.funing.nl
|
![]()
wat je ook doet , neem geen trust.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Guest
|
![]()
Phillips TUCam Pro II
Ik heb de 1e versie en dat ding is niet te evenaren! |
![]() |
![]() |
#18 | |
Guest
|
![]() Citaat:
(al denk ik dat het een logitech wordt ![]() |
|
![]() |
![]() |
#19 | |
www.funing.nl
|
![]() Citaat:
boos mailtje gestuurd , sturen mailtje terug met een verhaal van 4 pagina's , kort samengevat : wij geven er niks om , en je koopt volgende keer maar een ander merk.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Guest
|
![]()
van logitec de terracam
best fijn goei kwaliteit van foto (kheb geen voorbeeld) |
![]() |
![]() |