|
Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
-
|
![]()
*eng*
Mondeling examen nederlands over het Vlaams Blok. Moet aan de hand van een opinie-artikel uitleggen wat de meningen zijn én mijn eigen mening er van geven... Echt supermoeilijk... En dan loopt die klotesite nog steeds af. ipv hun racistische beleid zouden ze eens iets aan hun site moeten doen, hoe kunnen kindjes als ik nu in godsnaam een schoolwerk maken ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Vlaams Blok suckt gewoon...
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#4 | |||
-
|
![]() Citaat:
Enkele standpunten : Citaat:
Citaat:
Echt racistisch.... En idd bunny.. Het vlaams blok suckt... Als er één partij is, waar ik RA-DI-CAAL tegen ben, is het de deze ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
-
|
![]() Citaat:
Steef, ik wil je wel eens een artikel inscannen over de nazi-bijeenkomsten van duitsers, nederlanders en belgen in Brussel... Die zijn echt ziekelijk... Maar wat denk je? Alles in de doooofpooooot... Bij de rest ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
En het ergste is dat ze steeds meer en meer stemmen krijgen, zodoende dat ze binnen een aantal jaar de grootste partij hier zullen gaan worden
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
-
|
![]() Citaat:
Belgie is helemaal niet volzet aan vreemdelingen. En er kunnen er nog een hele hoop bij. Dat wil niet zeggen dat ik er voor ben dat ze er zoveel toelaten, maar in ieder geval... ZE OVERDRIJVEN. Ze doen alsof er meer marokanen in belgie wonen dan belgen... En dat vind ik echt wel schromelijk overdreven. Beetje realistisch blijven hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
-
|
![]() Citaat:
![]() Als dat gebeurt, dat een extreem-rechtse partij hier aan de macht komt, dan vertrek ik naar nederland... ![]() Trouwens... In Antwerpen is het al te laat... Daar hebben ze al 33% van de stemmen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Ik ben nu ook niet echt dol op vreemdelingen, zolang ze zich willen aanpassen, en het daadwerkelijk doen heb ik er geen probleem mee. |
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Hier in r'dam is het al zover dat er meer allochtonen dan autochtonen zijn(en oh oh oh wat zijn we blij met die multikul samenleving) |
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#13 | |
-
|
![]() Citaat:
Ze zouden die vreemdelingen moeten spreiden, en tussen de belgische bevolking zetten, zodat ze zich beter kunnen aanpassen enzo. Wat ze nu doen is totaal fout. Ze steken ze allemaal bij elkaar in soort van getto's... Zowel in Antwerpen als in Brussel. Waarom zouden ze zich dan aanpassen? In die getto's kunnen ze precies dezelfde levenswijze behouden als in hun *oude* land. Het probleem ligt bij de aanpak, niet bij de vreemdelingen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Beter dan dat die allochtone kindertjes sterven in hun eigen land in een oorlog ofzo!!! |
|
![]() |
![]() |
#15 | |
-
|
![]() Citaat:
Het cordon sanitaire is enkele weken geleden door de media afgeblazen... Alles gaat weer z'n gangetje ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Zie je een kwakzalver als De Winter al in het parlement stappen ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Maar ik betwijfel dat ze de kans gaan krijgen om grootste partij van Vlaanderen te worden... Btw,Arie-Kanarie,als je dan toch zonodig weer een topic moet verneuken,vertel dan es wrom je racist bent en anders hou je je derbuiten;k? |
|
![]() |
![]() |
#19 | |
-
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#21 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#23 | |
° Blub °
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() vreemdelingen probleem heb je enkel maar in Antwerpen en in Brussel.. Vreemdelingenpercentage in Gent valt zeer goed mee, en ze zijn nog goed voor de studentenstad: ze zorgen voor pitta's ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#24 | |
-
|
![]() Citaat:
Marokanen in GENT? ![]() Wow... Ik heb eigelijk toen ik in gent was de vreemdelingen nog kunnen tellen ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Guest
|
![]() Citaat:
M'n neef stemt elke maal op het VB, en geeft die gedachte dus ook door aan z'n zoon. Een tijdje terug hoorde ik m'n achterneefje nog 'Vlaams Blok' roepen. En dit is heus niet het enige gezin waar dat gebeurd. Jij zal vast ook wel beinvloed zijn geweest door je ouders. Als je dan ziet hoeveel mensen nu al op het VB stemmen, verwacht ik dat het VB een erg ruime meerderheid zal hebben binnen dit en 10 jaar. |
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#27 | |
Guest
|
![]() Citaat:
En ja, voor die pitta's zijn ze van groot nut ![]() |
|
![]() |
![]() |
#28 | |
-
|
![]() Citaat:
![]() Ik stem voor wat IK denk wat het beste is, niet voor wat de rest denkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Guest
|
![]() Citaat:
En waarom ik zo'n racist ben? Hun gedrag staat me niet aan, hun uiterlijk niet, hun leefgewoonten niet, het criminele gedrag niet, en verder hebben ik en vrienden al genoeg geouwehoer met die kankerlijkers gehad. Misschien vind jij het niet erg als je op straat loopt, en om je heen kijkt en je meer allochtonen dan autochtonen ziet, maar ik wel. |
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Tom1985: True,maar dr zijn daar zelden problemen... De meeste Turken en Marokkanen waar ik daar al tegen gepraat heb, hebben hun echt wel goed aangepast,en geven weinig tot geen problemen... En Arie-kanarie, multiculturele samenleving? Kan je nix tegen doen hoor,hoe hard je dr ook tegen bent... K heb dr zelf geen problemen mee,zijn soms heel vriendelijke mensen |
|
![]() |
![]() |
#33 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Er zijn idd genoeg mensen die samen mt jou een hekel hebben aan allochtonen (Het woord 'Kankerlijers' vind ik fout) Maar er zijn ook veel mensen die het níet met jou eens zijn... |
|
![]() |
![]() |
#34 | |
-
|
![]() Citaat:
2. Hun uiterlijk hebben ze niet gekozen, jij niet, hen niet... 3. Leefgewoonten zijn persoonlijk. Je mag je eigen persoonlijkheid toch hebben. Zolang je er niemand mee kwaad doet, is het toch allemaal geen probleem zeg. 4. Criminele gedrag.... Deels feit... Deels veralgemening. Niet alle vreemdelingen zijn slecht, bij sommigen zit het in de mentaliteit... DAT moet veranderen, maar daarom moeten ze toch niet allemaal buiten? 5. Ik heb er ook al problemen mee gehad. Is dat dan een goeie reden om racist te worden? Ik heb ook al ruzie met duitsers, nederlanders en belgen gehad. Moet ik die dan allemaal gaan haten??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Guest
|
![]()
ik kan Arie's mening goed begrijpen.
Tis dat ik niet in een gebied woon waar veel allochtenen gevestigd zijn, anders zou ik waarschijnlijk dezelfde posts plaatsen als Arie. Als je als hollandse kaaskop tussen een stelletje gammala gammala volk woont en geen normale nederlandse boer tegenkomt in een straal van 1km om je huis, is het volgens mij echt niet lekker wonen in je eigen land. ![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#37 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#38 | |
° Blub °
|
![]() Citaat:
![]() maar veel vreemdelingen zijn er nu ook weer niet in Gent (de echte feiten staan in m'n boek van vorig jaar die thuis ligt ![]()
![]() |
![]() |
#39 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#40 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#41 |
Guest
|
![]()
Ik ben het trouwens wel met Saar eens,
Ik heb ook nare ervaringen gehad met niet-allochtonen..Moet ik dan ook gelijk zeggen 'Ik haat alle Nederlanders'..?? |
![]() |
![]() |
#42 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#43 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Soit,ik trek me ff trug, 't is 2 guys and a girl ![]() Tot strax ppl |
|
![]() |
![]() |
#44 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#45 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#46 |
Guest
|
![]()
Ik heb gisteren een debat moeten houden over het Vlaams Blok en het cordon sanitaire en ik heb een paar dingetjes te zeggen
![]() *De standpunten van het Vlaams Blok zijn series afgezwakt, niet zo extreem meer. Ze zijn niet tegen vreemdelingen, maar tegen het vreemdelingenbeleid. Nu met de snel-Belg-wet kunnen vreemdelingen Belg worden zonder dat ze onze taal kennen, ze hoeven zich helemaal niet te immigreren. *Ze willen de vrouw niet terug aan de haard. Ze willen de vrouw de financiële mogelijkheid geven om thuis te blijven bij de kinderen, als ze dat zelf wilt. *Ze hebben ook erg slechte standpunten: radicaal tegen abortus, behalve als het leven van de zwangere vrouw in gevaar is, radicaal tegen euthanasie,... *Ze zijn een zweeppartij: ze durven zeggen waar de problemen zijn, tonen waar de andere partijen verkeerd bezig zijn. Ze willen de taboes weg. Als je nu ook maar de woorden criminaliteit en vreemdeling in een zin gebruikt, wordt je voor racist uitgescholden. Het cordon sanitaire creëert taboes. *Ze zijn democratisch verkozen, het volk wilt hen aan de macht. De regering vormt coalities tegen hen, die verschillende partijen in coalities verschillen onderling te veel om een goed beleid te voeren. In Antwerpen is het Vlaams Blok de grootste partij, en ze zit niet eens in de regering daar. De anderen zijn dus ondemocratisch. *Het cordon sanitaire werkt niet, het Vlaams Blok wint er stemmen door. Als het Vlaams Blok eens mee in de regering zit, kunnen de mensen zien dat ook zij al die problemen niet kunnen oplossen. *Ooit zal het Vlaams Blok wel moeten regeren, ze gaat steeds meer stemmen halen, want zolang ze niet regeren, kunnen ze geen grove fouten maken. *De meerderheid van de Vlamingen is tegen het cordon sanitaire |
![]() |
![]() |
#47 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#48 |
Guest
|
![]()
ik woon in antwerpen
en moet eerlijk zeggen ik moet niet veel van allechtonen hebben dat is ook omdat ze hier een echte pest zijn er zitten er goei tussen, ik ben geen racist er zijn er best wel toffe mensen bij maar het is een minderheid, de meeste stelen hier en lokken ruzies uit niemand voelt zich er hier nog veilig door is het dan raar dat vlaams blok zoveel stemmen krijgt? |
![]() |
![]() |
#49 |
Guest
|
![]()
denk het niet hè,
mensen denken dat VB daar wel ff iets aan doe maar zo makkelijk is het nou ook weer niet om de rotte appels eruit te halen. |
![]() |
![]() |
#50 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |