Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Aan de Bar...
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan!

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 26 November 2003, 19:57   #1
electricity
Guest

Standaard Voel me alleen, weeeehhh

ben nu echt alles behalve heppie

heb net gtst gekeen, gaan ze beetje zitten knuffelen en kussen de barbaren!! da wil ik ook!

maarja, als t enige waar je nog op hoopt niks laat weten en je voor de rest zielig alleen zit, is t ook gezellig (NOT).

waarom zijn er nou geen mensen die ff lekker langskomen, of dat je gewoon ergens heen kan!

en WAAROM is er nie gewoon een regel dat alle vrijgezelle mensen met elkaar moeten knuffelen? da zou een hoop leed besparen.
En WAAROM is als je een jongen leuk vind, en hij jou en je knuffelt en kust met elkaar, WAAROM is dat een relatie? die zou ik wel n hoop wille hebben, voor vast.

VOEL ME ECHT KLOTE!
  Met citaat antwoorden
Oud 26 November 2003, 19:59   #2
WishfulDreaming
-

WishfulDreaming's Avatar

Standaard

Ik ben een klein blond meisje zonder relatie, je mag mij altijd komen knuffelen. Heb soms ook nood aan knuffels... Know the feeling... Voelt kut hé... Beetje de eenzaamheid die bovenkomt. Soms heb je toch wel nood aan wat warmte
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 November 2003, 20:01   #3
Stapper
Guest

Standaard

Met citaat antwoorden
Oud 26 November 2003, 20:07   #4
PFP
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by chalyken
het wordt inderdaad binnenkort een erg klote tijd om single te zijn

die klote kerststemming ook
ja dat zeg ik ook dus, maar het boeit me niet meer zoveel
  Met citaat antwoorden
Oud 26 November 2003, 20:09   #5
electricity
Guest

Standaard

Citaat:
het wordt inderdaad binnenkort een erg klote tijd om single te zijn

die klote kerststemming ook
ben bang dat (mezlf beetje kennende) dalijk de eerste beste kans aangrijp om iemand te pakken (en dan blijkt dat ik die straks eigenlijk helemaal nie leuk vind..)

begin echt weer depressief te worden.. en da's echt nie leuk, steeds huilen en niks is leuk enzo..

Ik ben iemand die nie vrijgezel moet zijn, da kan ik nie. dan ga ik kapot.. ben de laatste 4 jaar nog geen half jaar vrijgezel geweest (in totaal). en als ik n relatie heb denk ik steeds wat ik zou doen als ik vrijgezel was. en dan ben je t weer ntijdje en dan blijkt t weer nie zo leuk als je dacht.
  Met citaat antwoorden
Oud 26 November 2003, 20:17   #6
electricity
Guest

Standaard

Citaat:
ben ik zowat omgekeerd.....beetje veel te "kieskeurig". en als ik dan eens iemand tegenkom waarvan ik zeg van jah die is op alle vlakken super....blijkt ze altijd een vriend te hebben :kwaaist:
*points at herself*

flauw.

ik ben zelf ook kieskeurig, alleen denk dat ik, omdatik me zo voel, snel allemaal "perfecte" mensen ga zien. om maar van dat rotgevoel af te komen.. en da wil ik nie!
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels