|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
vrijdag avond was ik uit geweest. kei gezellig en leuk. maar ook veel gedronken. veel te veel.
toen we terug reden ging het niet goed. ikke alles onder moeten kotsen. toen reageerde ik helemaal nergens meer op. de 2 jongens met wie ik mee was besloten maar om mij naar het ziekenhuis te brengen. daar werd ik opgenomen en hadde al me reflexen getest. ik reageerde er wel op maar ik viel wel steeds weer weg. ze hadden bloedgeprikt en het bleek dat ik een alcoholvergifteging had en ze hadden iets in mijn drankje gegooit.... ze moesten mijn maag leegpompen...ik moest die nacht daar blijven. de vlgende ochtend wist ik nie waar ik was en ik had geen flauw idee waarom ik daar lag. ik kon me helemaal nix meer herinneren van wat er was gebeurt...er kwam gelijk een verpleegster en die vertelde alles. ik schrok me eigen rot. en die middag mocht ik gelukkig weer gelijk naar huis toe. ik heb nog last van me maag en me keel....maar verders gaat het gelukkig weer helemaal goed... dus mensen....kijk uit met drank, want dit kan er van gebeuren...ik kon dood zijn... ![]() |
![]() |