Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Multi Media > Muziek Forum
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis!

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 21 December 2003, 16:38   #1
Fonzie18
Guest

Standaard Festivalzomer 2004

Wie gaat er van dit gezelschap de festivals opzoeken en welke zijn dat? Ook nog een speciale reden ervoor waarom je dit festival kiest?

Ikzelf hoop dit jaar weer naar Rock am Ring te gaan, net als vorig jaar. Is me bijzonder goed bevallen en was mijn eerste festival.. tja je moet een keer beginnen hè Heb behoorlijk grote namen gezien zoals Metallica, Iron Maiden, Marilyn Manson, Disturbed en Evanescence. Ook Placebo en Moby waren

Dit jaar zijn de volgende artiesten al bevestigd: Korn, Red hot Chilli Peppers, Rasmus, Faithless dus dat wordt al weer dikke pret! Alleen nog even de line up afwachten want als dezelfde artiesten ook in nl staan ga ik misschien liever iets dichterbij. Ook is Rar met 30 euro verhoogd! Hoe krijgen ze het in hun kop om van 100 euro naar 130 euro te gaan...sjuus... Maar goed dat ze altijd een goede line up hebben maar anders...
  Met citaat antwoorden

Berichting Regels