|
Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
wie gaan er doorbreken?
welke nationale band gaat groot worden, of wat dan ook? post het hier! |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
- Wij gaan met Anemic veel shows spelen en een goed muzikaal jaar tegemoed, zoals het er nu naar uit ziet
- Face Tomorrow wordt groot met nieuwe plaat - Bands om in de gaten te gaan houden: *Modern Life is War (met tour in april) *Converge (met nieuwe album en tour in januari/febr.) *Unearth (wordt de metal sensatie van 2004) *Haste the day (telent van het jaar) - Ferret records en Trustkill records worden nog groter (misschien samenwerkingsverband met major?) - Nog meer vette shows in 2004 (modern life is war, the promise, killswitch engage, converge en vele anderen) |
![]() |
![]() |
#3 |
Lid
|
![]()
the Freckles - tenminste dat hoop ik voor ze, ze zijn dan wel jong en hebben nog school enzo, maar hoop dat ze echt door gana breken
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#5 |
Amanda
|
![]()
respite, hebben paar maanden terug zelf een album uitgebracht wat goed verkocht isen merchandise etc en hebben regelmatig een optreden en sinds kort ook een soort van 'manager' zeg maar... en ze zijn nu weer bezig met nieuwe cd
![]() |
#6 |
veteraan
|
![]()
a new line
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
Tool zal een nieuwe CD uitbrengen, die de hele wereld gaat overdonderen en op zn kop zetten!
|
![]() |