|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
vul dit eens heel even serieus in
![]() ik doe een onderzoek naar criminaliteit voor iets.. In welke provincie woont u? Friesland Groningen Drente Overijssel Gelderland Utrecht Noord-Holland Zuid-Holland Flevoland Zeeland Noord-Brabant Limburg Waar woont u? a in een dorp b in een stad Waar denkt u dat criminaliteit het meest voorkomt? a in provinciaal gebied b in stedelijk gebied Bent u wel eens met criminaliteit in aanraking gekomen? a ja b nee Zo ja wat gebeurde er? En waar vond deze gebeurtenis plaats (provinciaal/stedelijk) . Vul de volgende zin in, en licht toe: Ik voel me onveiliger in a een stad b een dorp heeft u u wel eens onveilig gevoeld in een bepaalde situatie? a ja b nee zo ja wat gebeurde er? . Welke groep is volgens u het meest betrokken bij criminaliteit? a jongeren van 12 tot 18 b jong volwassenen van 18-30 c volwassenen van 30-65 d bejaarden 65+ Wat verstaat u onder criminaliteit? . |
![]() |