|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Beste Forumbeheerders
![]() Bij deze even een mededeling van deze kant.. Ik vind het bijzonder irritant dat ik niet kan zien wat oud is en wat niet.. Ik moet van mijn kan vertellen dat ik ook niet naar data's kijk ofzo.. Maarre ik ben er net en kijk eff rond en dan wordt zo'n forum meteen gesloten ![]() Als jullie nou gewoon je werk doen en meteen al die "oude" forums sluiten dan scheeld dat weer "mijn" tikwerk ![]() ![]() Dan kan ik ineen keer zien welke gesloten is en welke niet ![]() Groetjes ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
oude topic's staan meestal onderaan de pagina, of op pagina 2 en verder
![]() anders staat er bij elke post, links onder de tijd van wanneer het gepost is en hoe laat om elk ding afzonderlijk te sluiten is onzin, je weet nooit precies wanneer een discussie is afgelopen en meestal post er niemand meer in dus hoeft die niet op slot |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Ja ma ik heb al meerdere berichten gehad van Ad nog wat.. dat ik niet meer kon reageren omdat deze gesloten is..
of hij wilt gewoon mijn aandacht trekken ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
euh ik ga er vanuit dat je met forums eigenlijk topics bedoelt?
|
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
Dat bedoel ik sorry
![]() ![]() ![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Ik vind dit idd een heel mooi romantisch onderwerp
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
het is ook romantisch
slotje ![]() |
![]() |
#8 |
|
![]()
Ih neej we gaan inderdaad niet elk topic sluite ndat oud is want wij van de staff hebben ook nog een leven buiten dit forum enzow.
Dussuh...gewoon kijken naar de datum, als een topic langer dan 2 weken als laatste op is gereageerd, dan gewoon niet uppen. Simpel.