|
School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Girls JustWannaHave Fun
|
![]()
We hebben op school voor het vak Latijn de opdracht gekregen een 'vrije opdracht' over Pompeii (en dus ook de vulkaan Vesuvius) te maken.
Omdat we iets origineels willen, hebben een klasgenootje en ik besloten een site te maken. Hier kun je die vinden: http://www.geocities.com/Oudheid2004/index.html (de URL gaat nog ingekort worden). De site is nog maar heel klein, hij wordt zo snel mogelijk uitgebreid Als jullie prentjes hebben van de Vesuvius, of Pompeii, zet die dan aub hier!! Of wat informatie die jullie misschien hebben (de meeste informatie die je vind op internet is heel moeilijk uitgelegd). Misschien hebben jullie de stad al eens bezocht, dan kunnen jullie hieronder misschien zetten wat jullie ervan vonden. Ik zou ook graag een bewegend prentje hebben van een uitbarstende vulkaan, dus als jullie dat hebben... Zet alles hier of PM me!! ![]() Dus, alvast bedankt!!
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Wellicht is het handig om de tekst ff in een layertje te zetten met een neutrale achtergrondkleur, dat bevorderd de leesbaarheid
![]() (weet het hier werd niet om gevraagd maar dan nog) en wat plaatjes betreft -.- try google, zit zooi tussen maar zeker ook bruikbare :/ anders gewoon op vulkanen zoeken, lijkt me stug dat die leraar aan foto kan zien welke vulkaan het is ~.~ klik |
![]() |