|
School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Need you're help, willen jullie deze enquete even invullen is voor een wisk p.o!
Thank you ![]() Enquêtevragen van Dewi Schilleman en Annemarel Goeseije (H4B) Onderwerp: Het gebruik van computers en meer specifiek Internet en MSN-gebruik. 1. Bent u in het bezit van een computer of laptop met internetaansluiting? · Ja [ ]. Ga dan snel door naar vraag 2. · Nee [ ]. Helaas kunnen wij u reacties verder niet voor ons project gebruiken. 2. Hoeveel tijd per week besteedt u op internet aan e-mail? · Ik e-mail bijna nooit [ ] · Ik doe per week minder dan 10 e-mailtjes weg [ ] · Ik doe per week meer dan 10 e-mailtjes weg [ ] 3. Is op uw computer het programma MSN - messenger geïnstalleerd en zo ja welke versie? · Nee, niet op mijn computer geïnstalleerd [ ] · Ja, ik heb MSN - messenger, maar ik weet niet welke versie [ ] · Ja, ik heb MSN - messenger, versie 1.0 t/m 2.0 [ ] · Ja, ik heb MSN - messenger, versie 3.0 t/m 5.0 [ ] · Ja, ik heb MSN – messenger, versie 6.0 of hoger[ ] 4. Hoeveel tijd besteedt u per dag aan MSN? · Weinig of helemaal niet [ ] · Minder dan een kwartier [ ] · Meer dan een kwartier, maar minder dan een uur [ ] · Meer dan een uur, maar minder dan twee uur [ ] · Meer dan twee uur [ ] 5. Hoeveel tijd surft u wel of niet gericht op internet? · Weinig of helemaal niet [ ] · Minder dan een kwartier [ ] · Meer dan een kwartier, maar minder dan een uur[ ] · Meer dan een uur, maar minder dan twee uur [ ] · Meer dan twee uur [ ] 6. Bent u tegenwoordig meer op internet dan een jaar geleden? · Nee, net zo veel of misschien zelfs minder [ ] · Ja, wel wat meer [ ] · Ja, veel meer [ ] 7. Mijn leeftijd is? · Jonger dan 20 jaar [ ] · 20 jaar of ouder [ ] Bedankt voor het invullen van dit enquêteformulier, wij zijn blij met uw spontane medewerking. |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
here you go:
1 ja vraag | antwoord nr 2 | 3 3 | 5 4 | 5 5 | 5 6 | 3 7 | 1 Vindt wel dat je er moet bij vragen wat het beroep / studierichting juist is van de persoon want op school alleen al zit ik 14 uur achter een pc.. |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Ik moet het verwerken in grafieken dus om dan al die verschillende beroepen en studierichtingen te verwerken is lastig!
Maar bedankt! |
![]() |
![]() |
#4 | |
jocking
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
1. Bent u in het bezit van een computer of laptop met internetaansluiting?
· Ja [ ]. Ga dan snel door naar vraag 2. 2. Hoeveel tijd per week besteedt u op internet aan e-mail? · Ik doe per week minder dan 10 e-mailtjes weg [ ] 3. Is op uw computer het programma MSN - messenger geïnstalleerd en zo ja welke versie? · Ja, ik heb MSN - messenger, versie 3.0 t/m 5.0 [ ] 4. Hoeveel tijd besteedt u per dag aan MSN? · Meer dan een kwartier, maar minder dan een uur [ ] 5. Hoeveel tijd surft u wel of niet gericht op internet? · · Meer dan twee uur [ ] 6. Bent u tegenwoordig meer op internet dan een jaar geleden? · Nee, net zo veel of misschien zelfs minder [ ] 7. Mijn leeftijd is? · Jonger dan 20 jaar [ ] |
![]() |
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() 1. Bent u in het bezit van een computer of laptop met internetaansluiting? · Ja [ ]. Ga dan snel door naar vraag 2. 2. Hoeveel tijd per week besteedt u op internet aan e-mail? · Ik doe per week meer dan 10 e-mailtjes weg [ ] 3. Is op uw computer het programma MSN - messenger geïnstalleerd en zo ja welke versie? · Ja, ik heb MSN – messenger, versie 6.0 of hoger[ ] 4. Hoeveel tijd besteedt u per dag aan MSN? · Meer dan twee uur [ ] (zeg alleen nooit wat en gebruik het alleen als ik mensen moet spreken) 5. Hoeveel tijd surft u wel of niet gericht op internet? · Meer dan twee uur [ ] 6. Bent u tegenwoordig meer op internet dan een jaar geleden? · Nee, net zo veel of misschien zelfs minder [ ] 7. Mijn leeftijd is? · 20 jaar of ouder [ ] (wat klinkt dat oud ![]() |
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Lid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Slechtst Geklede Forummer
|
![]()
· Ja [ ]. Ga dan snel door naar vraag 2. 2. Hoeveel tijd per week besteedt u op internet aan e-mail? · Ik doe per week minder dan 10 e-mailtjes weg [ ] 3. Is op uw computer het programma MSN - messenger geïnstalleerd en zo ja welke versie? · Ja, ik heb MSN – messenger, versie 6.0 of hoger[ ] 4. Hoeveel tijd besteedt u per dag aan MSN? · Meer dan twee uur [ ] ik besteed er niet echt > 2 uur aan alleen om te chatten, maar hij staat gewoon constant aan 5. Hoeveel tijd surft u wel of niet gericht op internet? · Meer dan twee uur [ ] 6. Bent u tegenwoordig meer op internet dan een jaar geleden? · Nee, net zo veel of misschien zelfs minder [ ] 7. Mijn leeftijd is? · Jonger dan 20 jaar [ ] |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Super Lid
|
![]()
Enquêtevragen van Dewi Schilleman en Annemarel Goeseije (H4B)
Onderwerp: Het gebruik van computers en meer specifiek Internet en MSN-gebruik. 1. Bent u in het bezit van een computer of laptop met internetaansluiting? · Ja [ ]. Ga dan snel door naar vraag 2. 2. Hoeveel tijd per week besteedt u op internet aan e-mail? · Ik doe per week meer dan 10 e-mailtjes weg [ ] 3. Is op uw computer het programma MSN - messenger geïnstalleerd en zo ja welke versie? · Ja, ik heb MSN – messenger, versie 6.0 of hoger[ ] 4. Hoeveel tijd besteedt u per dag aan MSN? · Meer dan twee uur [ ] 5. Hoeveel tijd surft u wel of niet gericht op internet? · Meer dan twee uur [ ] 6. Bent u tegenwoordig meer op internet dan een jaar geleden? · Ja, veel meer [ ] (kut forum ![]() 7. Mijn leeftijd is? · Jonger dan 20 jaar [ ] Bedankt voor het invullen van dit enquêteformulier, wij zijn blij met uw spontane medewerking.
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
1. ja
2. · Ik doe per week meer dan 10 e-mailtjes weg [ ] 3. · Ja, ik heb MSN – messenger, versie 6.0 of hoger[ ] 4. Meer dan twee uur [ ] 5. · Meer dan twee uur [ ] 6. · Ja, wel wat meer [ ] 7. Mijn leeftijd is?· Jonger dan 20 jaar [ ] |
![]() |
![]() |
#12 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#13 |
° Blub °
|
![]()
Nee ![]() ![]() 2. Hoeveel tijd per week besteedt u op internet aan e-mail? Ik doe per week meer dan 10 e-mailtjes weg 3. Is op uw computer het programma MSN - messenger geïnstalleerd en zo ja welke versie? Ja, ik heb MSN – messenger, versie 6.0 of hoger 4. Hoeveel tijd besteedt u per dag aan MSN? Meer dan een uur, maar minder dan twee uur maar staat wel dag en nacht aan 5. Hoeveel tijd surft u wel of niet gericht op internet? Meer dan een uur, maar minder dan twee uur 6. Bent u tegenwoordig meer op internet dan een jaar geleden? Ja, veel meer 7. Mijn leeftijd is? Jonger dan 20 jaar
![]() |
#14 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#15 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#17 | |
boooooooooooooooooooring
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
-
|
![]()
· Ja [X]. Ga dan snel door naar vraag 2. · Nee [ ]. Helaas kunnen wij u reacties verder niet voor ons project gebruiken. 2. Hoeveel tijd per week besteedt u op internet aan e-mail? · Ik e-mail bijna nooit [ ] · Ik doe per week minder dan 10 e-mailtjes weg [ ] · Ik doe per week meer dan 10 e-mailtjes weg [X] 3. Is op uw computer het programma MSN - messenger geïnstalleerd en zo ja welke versie? · Nee, niet op mijn computer geïnstalleerd [ ] · Ja, ik heb MSN - messenger, maar ik weet niet welke versie [ ] · Ja, ik heb MSN - messenger, versie 1.0 t/m 2.0 [ ] · Ja, ik heb MSN - messenger, versie 3.0 t/m 5.0 [ ] · Ja, ik heb MSN – messenger, versie 6.0 of hoger[X] 4. Hoeveel tijd besteedt u per dag aan MSN? · Weinig of helemaal niet [ ] · Minder dan een kwartier [ ] · Meer dan een kwartier, maar minder dan een uur [ ] · Meer dan een uur, maar minder dan twee uur [ ] · Meer dan twee uur [X] 5. Hoeveel tijd surft u wel of niet gericht op internet? · Weinig of helemaal niet [ ] · Minder dan een kwartier [ ] · Meer dan een kwartier, maar minder dan een uur[ ] · Meer dan een uur, maar minder dan twee uur [ ] · Meer dan twee uur [X] 6. Bent u tegenwoordig meer op internet dan een jaar geleden? · Nee, net zo veel of misschien zelfs minder [ ] · Ja, wel wat meer [ ] · Ja, veel meer [X] 7. Mijn leeftijd is? · Jonger dan 20 jaar [X] · 20 jaar of ouder [ ] |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Bianca
|
![]()
· Ja [ ]. Ga dan snel door naar vraag 2. 2. Hoeveel tijd per week besteedt u op internet aan e-mail? · Ik doe per week minder dan 10 e-mailtjes weg [ ] 3. Is op uw computer het programma MSN - messenger geïnstalleerd en zo ja welke versie? · Ja, ik heb MSN – messenger, versie 6.0 of hoger[ ] 4. Hoeveel tijd besteedt u per dag aan MSN? · Meer dan twee uur [ ] 5. Hoeveel tijd surft u wel of niet gericht op internet? · Meer dan twee uur [ ] 6. Bent u tegenwoordig meer op internet dan een jaar geleden? · Ja, wel wat meer [ ] 7. Mijn leeftijd is? · Jonger dan 20 jaar [ ]
![]() |
#20 | |
Lid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Guest
|
![]()
· Ja 2. Hoeveel tijd per week besteedt u op internet aan e-mail? · Ik doe per week meer dan 10 e-mailtjes weg 3. Is op uw computer het programma MSN - messenger geïnstalleerd en zo ja welke versie? · Ja, ik heb MSN – messenger, versie 6.0 of hoger 4. Hoeveel tijd besteedt u per dag aan MSN? · Meer dan twee uur 5. Hoeveel tijd surft u wel of niet gericht op internet? · Meer dan een kwartier, maar minder dan een uur[ ] 6. Bent u tegenwoordig meer op internet dan een jaar geleden? · Ja, wel wat meer 7. Mijn leeftijd is? · Jonger dan 20 jaar |
![]() |
![]() |
#22 |
Guest
|
![]()
· Ja [ ]. Ga dan snel door naar vraag 2. 2. Hoeveel tijd per week besteedt u op internet aan e-mail? . Ik doe per week minder dan 10 e-mailtjes weg [ ] 3. Is op uw computer het programma MSN - messenger geïnstalleerd en zo ja welke versie? · Ja, ik heb MSN – messenger, versie 6.0 of hoger[ ] 4. Hoeveel tijd besteedt u per dag aan MSN? · Meer dan twee uur [ ] verslaafd aan chatten met 1 persoon : ![]() 5. Hoeveel tijd surft u wel of niet gericht op internet? · Meer dan een kwartier, maar minder dan een uur[ ] 6. Bent u tegenwoordig meer op internet dan een jaar geleden? · Ja, veel meer [ ]Khad toen nog geen kabel ![]() 7. Mijn leeftijd is? · Jonger dan 20 jaar [ ] Bedankt voor het invullen van dit enquêteformulier, wij zijn blij met uw spontane medewerking. Geen dank joh ![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Whooohooo
|
![]()
· Ja 2. Hoeveel tijd per week besteedt u op internet aan e-mail? · Ik doe per week minder dan 10 e-mailtjes weg 3. Is op uw computer het programma MSN - messenger geïnstalleerd en zo ja welke versie? · Ja, ik heb MSN – messenger, versie 6.0 of hoger 4. Hoeveel tijd besteedt u per dag aan MSN? · Meer dan twee uur 5. Hoeveel tijd surft u wel of niet gericht op internet? · Meer dan twee uur 6. Bent u tegenwoordig meer op internet dan een jaar geleden?. · Ja, wel wat meer 7. Mijn leeftijd is? · Jonger dan 20 jaar Alsje ![]()
![]() |
#24 |
Guest
|
![]()
· Ja 2. Hoeveel tijd per week besteedt u op internet aan e-mail? · Ik doe per week minder dan 10 e-mailtjes weg 3. Is op uw computer het programma MSN - messenger geïnstalleerd en zo ja welke versie? · Ja, ik heb MSN – messenger, versie 6.0 of hoger[ ] 4. Hoeveel tijd besteedt u per dag aan MSN? · Meer dan twee uur [ ] 5. Hoeveel tijd surft u wel of niet gericht op internet? · Meer dan twee uur [ ] 6. Bent u tegenwoordig meer op internet dan een jaar geleden? · Ja, wel wat meer [ ] 7. Mijn leeftijd is? · Jonger dan 20 jaar [ ] aste ![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Guest
|
![]()
· Ja 2. Hoeveel tijd per week besteedt u op internet aan e-mail? · Ik doe per week minder dan 10 e-mailtjes weg 3. Is op uw computer het programma MSN - messenger geïnstalleerd en zo ja welke versie? · Ja, ik heb MSN – messenger, versie 6.0 of hoger 4. Hoeveel tijd besteedt u per dag aan MSN? · Meer dan twee uur 5. Hoeveel tijd surft u wel of niet gericht op internet? · Meer dan twee uur 6. Bent u tegenwoordig meer op internet dan een jaar geleden? · Ja, veel meer [ ] 7. Mijn leeftijd is? · Jonger dan 20 jaar |
![]() |