|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Hi iedereen,
Heeft iemand van jullie misschien een ervaring met een dubbele relatie, of de 2e partner van iemand zijn? Ik ben namelijk super verliefd op het moment. Op een jongen die al redelijk lang een vriendin heeft. Hij vind mij alleen ook enorm leuk. We weten beide niet zo goed wat we hiermee aanmoeten. Hij houdt namelijk te veel van zijn vriendin om het uit te maken. We kennen elkaar ook niet zo heel goed. We weten niet wat we aan elkaar zouden hebben. Dus opzich wel logisch dat hij niet meteen zijn relatie beëindigt. We hebben per ongeluk wel een keer gezoend. En alsjeblieft niet allemaal gelijk gaan zeggen dat het toch geen goede gozer is omdat hij is vreemdgegaan. Hij heeft namelijk al een hele tijd zijn gevoelens voor mij weggestopt, maar het lukte gewoon niet meer. Ik wist tot voor kort nog helemaal niet dat hij al zo`n tijd een vriendin had. We waren altijd een beetje naar elkaar aan het lachen en af en toe even babbelen. Maar dat ging nooit echt over dat soort dingen. Meer over studie en werk etc. Nu we elkaar wel wat vaker spreken, merken we wel dat het erg goed klikt. Maar we doen beide toch wel een beetje voorzichtig. Ik vind zelf dat ik niet de persoon ben om hem te zeggen dat hij het uit moet maken. Zoiets moet hij zelf weten. Zou het verkeerd van MIJ zijn als er meer gaat gebeuren? Ik ken zijn vriendin niet en de kans dat ik haar ooit tegen het lijf zal lopen is minimaal. En stel dat dat gebeurd, zal ik niet weten dat zij 'de vriendin' is. Het grootste probleem is nog dat hij eigenlijk mijn wens in vervulling brengt. Ik had gewenst dat ik een mix zou vinden tussen mijn ex en een andere jongen waar ik erg prettig contact mee heb gehad (die vreemdging met mij). Eigenlijk is hij die mix dus wel zo'n beetje. Hij is echt super lief, en als ik de aandacht van hem blijf krijgen die hij me nu geeft, vind ik het zelf niet echt erg dat hij nog een ander heeft. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Liefs Hollywood |
![]() |