|
Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Kheb een vraagske,
Kheb onlangs voor den eerste keer sex gehad me men vriend ik ben niet aan de pil, maar we hebben wel een condoom gebruikt is da wel helemaal veilig? want het laatste da ik kan gebruike is zwanger worde... |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
En het eerste een cursus nederlands
![]() ![]() Nee, een condoom is niet 100%, de pil ook niet, maar samen komt het redelijk dicht in de buurt. Je kan altijd zo'n zwangersschaps test doen, maar als het zaakje niet gescheurd is, nou dan is er denk ik niet zo veel aan de hand, maar de combo pil en condoom samen is nóg veiliger natuurlijk ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Lid
|
![]()
condoom is in principe veiliger dan de pil maar procentueel is de kans op zwangerschap aanwezig omdat het ding heel soms afglijdt, of kapot gaat, en als je dan aan de pil bent vang je dat risico ook op. Maar geen enkele methode is helemaal 100% betrouwbaar. Pil is 99,9 % bij goed gebruik, nou fair enough vind ik
![]() condoom zit daar bij datzelfde goed gebruik niet ver naast ![]()
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Lid
|
![]()
nah ook als je alleen condoom gebruikt.. is de kans nog erg klein dat er sperma in de vagina komt.. en dat je dan nog zwanger raakt..
mja het gebeurt.. helaas |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
fap fap fap
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Whooohooo
|
![]()
de kans is niet echt groot als je 1 keer sex hebt gehad en er is niet raars gebeurd met het condoom, maar je kunt het beste zo snel mogelijk aan de pil gaan
![]() |
#7 |
.
|
![]()
zolang die condoom niet gescheurd is... geen probleem
![]() enneuh eht bevat ook nog zaaddodende middelen, dus ik zou me niet zo'n zorgen maken erover... ![]()
![]() |
#8 |
veteraan
|
![]()
condoom veilig voor zwangerschappen mits alles goed gaat? ja!
condoom veilig voor risico op SOA? nee.. niet alles dekkend.. ook als alles goed gaat.. je hebt altijd nog kans om herpes of genitale wratten of iets dergelijks op te lopen...deze overdracht vind namelijk gewoon plaats via de huid..en niet zozeer de slijmvliezen..
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
Tsja tis oek ni mor ene keer gebeurt snappie?
![]() Ma gewoon wist et ni zeker dus... |
![]() |
![]() |
#10 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
Mja en toch ken ik iemand die condoom gebruikte + de pil en toch zwanger. Ook nog een optie. Niet dat dat onwijs vaak voorkomt ofzo. Maar ja niet zo druk maken derom. Je heb toch alles gecheckt?
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
-
|
![]() Citaat:
en ze wist het niet zeker* ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
zorg dat ie hem op de juiste manier omdoet en kijk tussendoor even hoe ie zit. als ie knapt ben je niet blij.
|
![]() |
![]() |
#14 |
**Loves Anouk**
|
![]()
ALS je m omdoet issie meestal wel veilig
![]()
![]() |
#15 |
Guest
|
![]()
Een condoom is 98% veilig.
Controleer gewoon altijd of hij goed zit bij je vriend en ga nooit door als hij al gekomen is al wil je het nog zo graag. Tevens is het controleren van de condoom op evt gaatjes voor en na de sex geen slecht idee. |
![]() |
![]() |
#16 |
Super Lid
|
![]()
Een condoom is als je het goed gebruikt echt wel veilig hor! Ik ben niet aan de pil en mn vriend en ik gebruiken gewoon alleen een condoom en dat gaat prima
![]() ![]()
![]() |
#17 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#18 |
veteraan
|
![]()
inderdaad.. lijkt mij ook geen goed idee..
oppervlakkige lekken zou je kunnen zien, maar kleine lekken niet.. en aangezien het latex is krimpt dat 'naar elkaar toe' als het ware waardor je op het oog sowieso de kleine lekken al niet ziet... (denk aan een lek in een fietsband...die zie je ook vaak niet op het oog....)
![]() |
#19 |
Guest
|
![]()
Dus eigenlijk moet je er gewoon op vertrouwen dat hij heel is ... ?
Wat is de kans dat je er een hebt waar een probleem mee is ? |
![]() |
![]() |
#20 |
veteraan
|
![]()
de kans? weet ik niet..maar de condooms van durex worden geloof ik electronisch getest op zekerheid...
![]() |
#21 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#23 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Ehm, bijna niet... Het ligt er aan welk merk en hoe lang je het al hebt, maar een condoom word niet voor niets getest op veiligheid, de kans is alleen wel dat hoe ruiger of harder de seks is hoe eerder het scheurt... |
|
![]() |
![]() |
#24 |
www.funing.nl
|
![]()
je kan na de daad altijd checken of ie nog heel is door m vol te gooien met water , dan zie je namleijk wel mogelijke lekjes.
doe dat alleen nooit van te voren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Guest
|
![]() Citaat:
ik zou me er geen zorgen over maken anders kan je ongesteldheid ook langer wegblijven door het stressen en trek je verkeerde conclusies |
|
![]() |
![]() |
#26 |
Guest
|
![]()
Al altijd pil én condoom gebruikt (voor de grapjassen onder jullie, neen, ik neem de pil natuurlijk niet zelf
![]() ![]() |
![]() |