|
Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 | |
Guest
|
![]()
Waar een school zich druk om kan maken...
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Ach waarom niet aan de ene kant.
Maar jah vind het zowiezo af entoe erg overdreven hoe mensen vol in het zicht elkaar staan af te lebberen. Ga toch lekker prive ergens zitten of iets dergelijks. |
![]() |
![]() |
#3 |
Whooohooo
|
![]()
Ja ik vind sommige stelletjes ook wel heel erg overdreven hoor, maar om het nou te verbieden vind ik wat ver gaan.
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Ach ja, bij ons op school krijg je ook strafstudie als je staat te kussen. Het is ook niet bepaald gezellig om te zien...
|
![]() |
![]() |
#5 |
veteraan
|
![]()
ik vind het niet netjes om openlijk/publiek te gaan zitten zoenen...(dus ook niet op school... )
simpele normale zoentjes Oké, maar mekaar ff lekker op de bek pakken is echt not done.. en dan boeit de geaardheid echt niet....
![]() |
#6 |
Lid
|
![]()
Bij ons schreeuwt de concierge altijd dat je moet kappen, maar geeft nooit straf.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Lid
|
![]()
Maar ben jij diegene over wie het gaat in dat artikel annootje?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
bij ons mag het ook niet hoor.. maak niet uit of je hetero of homo bent..
ik weet nog wel goed dat ik met mijn toenmalige vriendje in de gang stond te zoenen en we dachten dat iedereen al weg was (was een kleine depedance met 200 leerlingen)... tot we ineens de snerpende stem van onze lerares frans hoorden; "Vrijen doen jullie maar buiten !"... zal ik nooit meer vergeten ![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Nee, want ik woon in Groningen, en ik mijn vriendin heeft het vorige maand uitgemaakt, en ik zoende niet op school, alleen op het stadsion. |
|
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
Kussen op school stoort mij niet, of het nu twee jongens, twee meisjes, of een jongen en een meisje zijn, zolang ze maar niet beginnen voetballen met elkaars amandelen.
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
sorry maar persoonlijk word ik beetje misselijk als ik twee jongens zie kussen
ik heb niets tegen homo's ofzo maar vind het gewoon deels onnatuurlijk en dat ze het doen, voor mij geen probleem, ik ken mensen die homo zijn maar dat ze dan niet beginnen tongworstelen voor men neus dat ze het thuis doen is mijn probleem niet voor de rest weet ik ook dat het op meeste christelijke scholen verboden was (mjah heb al op wat scholen gezeten hoor ![]() en dat er zelfs strafstudies voor werden uitgedeeld dat vond ik soms wel een beetje overdreven als je je vriendin even een kus op de mond geeft om daarna een strafstudie te ontvangen... het ging zelfs zo ver dat je geen handen mocht vasthouden??? |
![]() |
![]() |
#14 |
Lid
|
![]()
ze zullen zoenend jongen+meisje echt niet verbieden. schijnheiltjes
![]() |
#15 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#16 |
Guest
|
![]()
Bij ons mag het hetro zoenen wel, maar met je eigen geslacht niet...
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#18 |
Guest
|
![]() ![]() ![]() bij ons op de basisschool kreeg je ook straf als je stond te zoenen. want dat hoort niet.. ik denk maar zo, je gaat op je werk ook niet staan te zoenen, als je dat flikt krijg je ook op je flikker. vind dat ook niet horen. eigen geslacht of niet. |
![]() |
![]() |
#19 |
Guest
|
![]()
Wat een onzin dat het verboden wordt om elkaar in het openbaar op scholen te zoenen die zogenaamde moralen, ik word er kots misselijk van. Laten ze iets doen aan de criminaliteit en pesterijen op scholen ipv dit soort natuurlijk gedrag te gaan verbieden.
|
![]() |
![]() |
#20 |
Guest
|
![]()
PRECIES!
Ipv zich te richten op uitingen van haat ( Criminaliteit , persterijen , racisme ) richten ze zich op uitingen van liefde. |
![]() |
![]() |
#21 |
Medewerker
|
![]()
Nou, een zoentje op school kan ik nog wel begrijpen. Maar elkaar uitgebreid af lebberen op het schoolplein of in de kantine ,nee.
Daar kan ik me echt aan irriteren. Ze kunnen het toch ook gewoon na school doen, of moet dat nu perse waar iedereen op staat te kijken ![]()
![]() |
#22 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Guest
|
![]() Citaat:
vond mezelf even grappig ![]() |
|
![]() |
![]() |
#24 |
Lid
|
![]()
elkaar gewoon ene kus geven okeey, maar als je mekaar echt uit de strot begint te voeren, dat is toch ene beetje overdreven, en dan maakt het niet uit wat je bent, homo, hetero, lesbienne. gewoon not done.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Guest
|
![]()
Bij mij op school (openbare middelbare school in Enschede) staan er elke pauze zo 4 stelletjes te keelhockeyen hoor!
Nog nooit twee meisjes of twee jongens het met elkaar zien doen, maar om de 'normale' stelletjes kun je bijna niet heen. Het wordt hier ook niet verboden ofzo. En als ze dan wel een homo-stel het zouden verbieden dan zou ik dat absoluut niet vinden kloppen en zou ik gaan protesteren ofzo! Je valt er een ander toch niet echt mee lastig? laten we gewoon lekker liberaal en progressief blijven met z'n allen. Naar mijn mening kan de wereld daar alleen maar beter van worden... |
![]() |
![]() |
#26 |
Guest
|
![]()
Voor mij hoeft dat ook niet zo, dat gelebber op het schoolplein. Maar ik heb liever dat de school zich richt op de criminaliteit.
|
![]() |
![]() |
#27 |
-
|
![]()
Wij hebben ook lesbische meisjes op school die elkaar soms even op de bek pakken jah
![]() Mij persoonlijk stoort het niet... Mijn klasgenoten daarentegen... Mja, zal wel van persoon tot persoon afhangen denk ik : |
![]() |
![]() |