|
Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Lid
|
![]()
Ik zat net te denken (niet lachen) en ik kreeg het idee om bijvoorbeeld als een user hier op ll.com door een heleboel leden niet leuk gevonden wordt dat hij dan gewoon gebanned word
![]() Zoiets als Forza, hij verpest(te) de sfeer voor iedereen, maar omdat hij nog niks radicaals fout had gedaan werd hij eerst nog niet gebanned (wat later rechtgezet wordt) Ik had dus het idee om bijvoorbeeld een (anoniem?) klachtentopic te maken waar mensen konden zeggen/stemmen dat ze zich aan een bepaalde user irriteren en dat ze hem weg willen hebben, en dan bijvoorbeeld bij een 'irritatie-percentage' van 80% (dus 80% of meer irriteert zich) dat de user een OW/ ban ofzo krijgt. Dus niet dat iemand in z'n eentje een ban-aanvraag doet, maar dat als er meerdere mensen zich irriteren dat er dan een poll/topic o.i.d. geopend kan worden erover? Is dat een idee? |
![]() |
![]() |
#2 |
Lid
|
![]()
Wat een onzin
![]() Dat gaat nog meer knuffel en kusjes topics opleveren om te slijmen ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
mycodenameis:edman
|
![]()
een idee maar geen geweldig idee waar je van zegt wauw wat een goed idee ofzo
![]()
#4 |
Guest
|
![]()
Das idd wel een goed idee.. Alleen niet echt eerlijk tegenover die persoon vind ik.. dan zou het percentage eerder op 90-95% moeten liggen denk ik. Maar ik vind dit wel een goed idee.. je hebt namelijk van die mensen die hier alleen zitten om mensen dwars te zitten. Wat ook wel zou moeten denk ik, is dat die persoon eerst iets van 2 maanden een kans krijgt zodat iedereen die persoon kan leren kennen enzo. (iedereen is irri als newbie
![]() Ik denk trouwens niet dat dat anoniem kan? ![]() Iig: ik stem voor ![]() |
![]() |
#5 |
Lid
|
![]()
dat lijkt me niet handig. vooral niet met een poll, dat kan nooit eerlijk gaan (mensen die voor de lol stemmen, mensen die vaker stemmen etc.)
het zou misschien wel kunnen dat er een regel bij komt.. dat als er echt veel serieuze klachten over het storende gedrag een bepaalde user is, dat de staff over kan gaan tot een OW of tot een ban, dat een regel dus is dat een goede sfeer gehandhaafd dient te worden en continu irritant/storend gedrag niet gewenst is. het zal moeilijk blijven omdat het relatieve begrippen zijn en gebaseerd is op persoonlijke meningen... maar het is denk ik een beter idee dan die polls ![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() Maar idd, wat je zegt. Moeilijk zal het altijd blijven. |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Lid
|
![]()
ik zal het ff in staff zetten, vragen wat ze er van vinden
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
-
|
![]()
Nee, 100% niet nodig
Wanneer mensen zich ergeren aan een post van een persoon, moet er slechts op "report to moderator" gedrukt worden. ![]() Wij zullen dan ook ALTIJD kijken of die post door de vingers gezien kan worden of niet. Wanneer dat niet kan, krijgt de desbetreffende persoon een OW... En 3x OW is een ban... Ik vind dat systeem al goed genoeg ![]() Anders gaan mensen misschien samenhangen tegen één bepaalde persoon, en da's natuurlijk ook niet de bedoeling... |
![]() |
![]() |
#9 | |
Lid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#10 | |
-
|
![]() Citaat:
... Dit bovenstaande leid in mijn ogen alleen tot vriendjespolitiek en ik weet niet eens óf het idee wel realiseerbaar is met de soorten polls die je kan maken hier ![]() |
|
![]() |
![]() |
#11 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
![]() |
#12 |
Lid
|
![]()
Mja, ik weet niet hoe het er in staff aantoe gaat, ben er nooit geweest dus zulke dingen kan ik niet weten natuurlijk
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
#14 | |
Nerd
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#15 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
maar de juiste oplossing lijkt het mij niet. ik zie liever dat de staff daar gewoon over oordeelt.. (maar och, dan hou je evengoed nog persoonlijke voorkeur toch? valt altijd wel wát te beklagen ![]() bovendien gaat het dan enkel om een subforum en niet een algeheel forum...dat maakt het dekkingsgebied alweer wat kleiner..
![]() |
#16 | |
Lid
|
![]() Citaat:
stel, user eeh ABC is vrij irritant en heeft nauwelijks posts met een beetje nuttige inhoud.. maar volgens 'de' regels doet hij niets fout. zou er in Staff gestemd worden kan het zijn dat een kleine meerderheid er voor stemt dat hij niet gebanned mag worden oid. Maar stel dat ook de mening van de users mee gaat tellen daar in.. dat verandert de zaak wel denk ik. |
|
![]() |
![]() |
#17 |
-
|
![]()
Als ie niets fout doet moet die toch niet weg ?
De regels zijn er toch voor iets opgesteld? Of moeten we die dan gaan vervangen door het irritatie-gedoe van iemand ? ![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
zelfde kwestie krijg je dan voorgelegd.. en dat kan en mag gewoon niet gebeuren... met dit soort regels streef je naar een utopie.... ![]()
![]() |
#19 | |
Lid
|
![]()
@Dext0r: Staat er niet ergens in de regels iets van
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
#21 | |
Lid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#22 |
Nerd
|
![]()
daarom hebben wij ook het laatste woord en niet jullie
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() ahum, even serieus. Maar is dit dan niet een goed idee als richtlijn, want soms heeft de Staff niet helemaal een goed beeld wat wel en niet tegen de regels is ![]() |
|
![]() |
![]() |
#24 |
Slechtst Geklede Forummer
|
![]()
goed idee zeg
als 1 iemand zegt dat hij hem/haar niet mag loopt zeker 75% met diegene mee, hoppa .... meteen een ban voor die ene user ![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
|
![]() |
![]() |
#26 | |
-
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#27 | |
Nerd
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#28 |
Guest
|
![]()
slecht ID
|
![]() |
#29 | |
Guest
|
![]() Citaat:
slaat nergens op, dan heb je echt van, ik vind jou niet lief dus jij moet weg. hoewel sommige wel ontzettend irritant zijn, hebben ze evenveel recht om hier te zijn als de rest behalve als ze overtredingen maken dan. |
|
![]() |
#30 |
Meest gerespecteerde forummer
|
![]()
jaaaaaaa dan kunnen we allen lekker samenspannen
![]() hoe zwak... ![]()
#31 |
|
![]()
Ik ben tegen het idee
Dex verwoordt heel goed hoe ik erover denk, daar heb ik neits meer aan toe te voegen. Ik vind dat dit soort dingen binnen de staff opgelost moeten worden. Als je je ergert aan mensen, kun je dit nog altijd reporten. Wij zorgen voor de verdere afhandeling ![]()
#32 |
ubergruber
|
![]()
laten we die beslissingen gewoon aan de staf leden en beheerders over laten. als je echt zo een probleem hebt met een gebruiker is een pm of email zo verzonden waar je al je argumentatie in neer kunt zetten en ook kunt vermelden dat je niet je naam wil terug zien als zender van de email.
pols zetten aan tot fraude, kliekjes vorming en vriendjes politiek. alle leden er in betrekken is een bizar streven naar een soort van schijn democratie. hoe lang zou het alleen al duren voordat alle users gestemt hebben op een dergelijke pol ![]()
#33 |
Lid
|
![]()
Maarehm, (n00b vraag), wat gebeurt er dan precies als je Report doet? Komt er dan een topic in staff, word er een PM gestuurd naar moderator of wat?
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
komt er dus herhaaldelijk een reported post binnen over een user...dan kan ik mij gaan beroepen op overleg binnen de staff wat met deze user te moeten doen.
![]() |
#35 | |
Bianca
|
![]() Citaat:
![]() |
#36 | |
-
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#37 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
#38 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
#39 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
#40 |
Lid
|
![]()
Heeft iemand nog iets nuttigs toe te voegen? Oftewel een goed argument vóór?
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#41 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
|
![]() |
![]() |
#42 | |
Lid
|
![]() Citaat:
Cynisme waarschijnlijk, Belg. ![]()
![]() |
#43 | |
-
|
![]() Citaat:
Ofwel zeg je WAAROM je het zo sarcastisch/cynisch bedoeld, maar ga niet zonder reden met loze woorden rond iemand oren slaan. Zeg waarom je het zo vind, of hou gewoon je mond... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#44 | |
-
|
![]() Citaat:
Indien mensen nog serieuze ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |