|
School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Vertel..
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Guest
|
![]() Citaat:
urbanisatie oorzaken 1--> mensen wilde dicht bij het werk wonen (bij de fabrieken) 2--> huizen waren goedkoop doordat ze gefinancierd werden door de baas suburbanisatie: door: wie: gezinnen (jonge gezinnen) migratie: niet in de stinkende stad wonen maar groen voor de kinderen om in te spelen problemen: l*eegstand in de stad *nieuwbouw plegen in buitenwegen (door de snelle suburbanisatie veel woningen van matige kwaliteit in lelijke omhooggestampte wijken) de rest weet ik neit ![]() google mischien? en ik zeg ook niet dat dit goed is.. we hebben er wel iets over met volkshuisvesten gehad, maar dat weet ik niet meer zo goed ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Tog bedankt
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
ik kan je alleen met een paar dingen helpen.
urbanisatie oorzaken 1--> door betere machines waren er minder mensen nodig in de landbouw. dus trokken veel mensen naar de stad om daar te werken 2--> door een groeiende mobiliteit suburbanisatie: door: wie: bijna iedereen die zich een rustig huisje buiten de stad kon veroorloven migratie: niet in de stinkende stad wonen maar groen voor de kinderen om in te spelen problemen door suburbanisatie. problemen: I: het dichslibben van het groene hart (natuur gebied in de randstad) II: groten steden stroomde leeg III: mensen bleven werken in de groote stad, veel forensisme dus. gevolg grote file problemen. IIII: meeste steden konden de inmense groei niet aan. Laatst aangepast door aarsch : 19 February 2004 om 07:29 |
![]() |
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
drukt hier iemand heel de tijd op f5 ofzow --->2577 views (en mar 5 posts)
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |