Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Klaag Corner
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los !

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 20 February 2004, 16:13   #1
bloempjuh
Guest

Standaard Ex-klasgenoot

Er zit een jongen bij mij op school, Tim, die is zó irritant! Hij zat een tijdje geleden bij mij in de groep en denkt de hele dag alleen maar aan zichzelf. Als je een gesprek begint met hem komt er geheid binnen anderhalve minuut een "Oh ja, dat had ik eerst ook.." van hem doorheen.

Nu was ik vandaag op school om een samenvatting op te halen die iemand anders me beloofd had. Dezelfde samenvatting die Tim in zijn tas had zitten. Ik moet maar even gaan kopiëren. Pagina of twintig. Maakt me niet veel uit, dan héb ik het in ieder geval.

Na de vierde pagina zegt Tim ineens: "Hee, ik moet weg." Hij pakt de map met samenvatting en roept nog "Je moet de reader maar leren!"

Wég samenvatting. Tim is belangrijk, om Tim draait de wereld, Tim moet zijn toets halen want anders moet Tim van school af. :kwaaist:

G*D! Hij heeft één toets terwijl ik er twee moet leren, kan nu deze vakantie dus nog twee readers gaan lezen..
Als ik mijn toetsen niet haal moet ik net zo hard van school..

Ik had een kwaad mailtje naar Tim willen sturen, maar durfde op het laatste moment niet meer.
  Met citaat antwoorden

Berichting Regels