|
Computers & Internet Problemen met je computer, of weet je niet welke router nu te moeten installeren voor je breedbandje? Dit, en andere zaken vind je hier! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
-
|
![]()
Ik heb vroeger nooit problemen gehad met MSN 6.0 maar sinds een weekje werkt dat ding dus niet meer.
Ik kan enkel nog chatten via MSN 5.0 of eerdere versies. Ik zou dus niet weten hoe het komt. Ik heb uit wanhoop zelfs al een backup er over gesmeten en het helpt dus niets. Hoe kan ik zorgen dat ik de nieuwe MSN weer kan draaien? Heb ook al geprobeert eerst oude versie te installeren en dan te upgraden naar een nieuwe... lukt ook niet ... Iemand die dit probleem herkent ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
-
|
![]()
Ow en het probleem is juist dat hij wanneer hij verbinding maakt om die contactlijst te maken, gewoon vastslaat.
Hij installeerd normaal, meld gewoon aan... Maar wanneer ie die lijst wil ophalen gaat het fout. Hij doet dit ook met MSN-adres van mijn zusje, dus het ligt ook niet aan mijn contactpersonen ofzo ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
.
|
![]()
en als je bij iemand anders bent.. kun je daar je wel aanmelden met msn 6?
![]() |
#4 | |
-
|
![]() Citaat:
En opde andere pc beneden kan ik mij ook aanmelden op MSN 6 zonder probleem ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Über Mensch
|
![]()
tsja dan heb je nu geen msn 6.x meer
![]() heb je msn 6 ook eerst helemaal gedeinstalleert? Heb je toevallig 1 of andere shit geinstalleert en vanaf toen msn6 het niet meer deed, of wat aangepast in msn zelf? Kijk daar eerst eens naar! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Über Mensch
|
![]()
ow gelijk nog een vraagje, hoe kan je die kut tabbladen aan de zijkant van je msn verwijderen, er staat alleen maar shit die ik noooit gebruik
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
-
|
![]() Citaat:
Het kutte is nu ook dat ik nie meer kan webcammen via msn ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Nerd
|
![]()
volgens mij helpt alleen een herinstallatie van windows
![]() die tabbladen kan je ook niet weghalen. mij stoort t niet eens maja ![]() oh Saar, heb je recentelijk iets anders geinstalleerd? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
tabbladen weghalen? ga in msn hoofdvenster naar: Extra -> Opties -> Privacy -> en vink aan: Dit is een openbare computer, geef mijn tabbladen niet weer.
Dat is de op een na onderste optie ![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Über Mensch
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
-
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Gek dat het na back-up niet beterde... ![]() Of ik windows nu helemaal terug installeer, of ik zet backup er over... Dunno... Volgens mij heeft dat ongeveer hetzelfde effect hoor ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Nerd
|
![]()
denk t niet
![]() ![]() maar ik dacht al dat t antwoord ja zou zijn ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
-
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Guest
|
![]()
kan het niet een of ander vaag msn virus zijn of zow???
|
![]() |
![]() |
#15 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#16 |
Guest
|
![]()
jep ikke weet wat dat is...ik had dat eerst ook.
bij mij lag het aan msn plus. ik had dat eraf gegooit en alles was weer goed...moet je hem wel helemaal verwijderen --> bij software... |
![]() |
![]() |
#17 |
Guest
|
![]()
Mja ik heb dit met 6.1
Ik kreeg steeds meldingen dat ik niet op msn kan omdat ik geen verbinding heb met me internet ofzo. Zeeeer irritant!! Maar ja deze hele comp is toch al naar de klote.... ![]() |
![]() |